MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

r33 gaat toch niet posten omdat ik altijd grapjes maak over hem, nu is hij beledigd en waarschijnlijk heeft hij mij op negeer.
 
r33 gaat toch niet posten omdat ik altijd grapjes maak over hem, nu is hij beledigd en waarschijnlijk heeft hij mij op negeer.

vind je het gek als je dat beetje fatsoen zelfs niet kan opbrengen!
 
wie weet hoe ik op iphone 4s in kan stellen dat als ik van een bepaald nummer een SMS krijg en mijn telefoon staat op stil, dat deze SMS wel geluid maakt. Of is dat niet mogelijk ?
 
wie weet hoe ik op iphone 4s in kan stellen dat als ik van een bepaald nummer een SMS krijg en mijn telefoon staat op stil, dat deze SMS wel geluid maakt. Of is dat niet mogelijk ?

Do not disturb functie

lol @apple
 
Nice ! Rijden zo fijn die dingen he :p

Haha zeker, altijd gezegd NEE ik koop er geen 1 omdat waar ik woon echt iedereen erop rijd :o Maargoed 2 jaar geleden toch overstag gegaan incl windscherm etc en tot de dag van vandaag geen spijt!
 
Haha zeker, altijd gezegd NEE ik koop er geen 1 omdat waar ik woon echt iedereen erop rijd :o Maargoed 2 jaar geleden toch overstag gegaan incl windscherm etc en tot de dag van vandaag geen spijt!

Ja hier rijden ook veel mensen op Vespa :roflol: welke kleur heb je ?
 
Ja hier rijden ook veel mensen op Vespa :roflol: welke kleur heb je ?

Zwart dat maakt het nog erger he :P Als je hier op vrijdagavond wat gaat drinken kun je je eigen bijna nit terugvinden...
 
Weer Formule 1 dit weekend
 
Haha ja ik had eerst ook een zwarte, maar die was gejat :roflol:
Nu heb ik goude lx touring

Zonde man, met verzekeringsgeld nieuwe gekocht? Tis voor mij echt een luxe auto en scooter maar ik doe em nooit meer weg of hij moet gejat worden haha :P
 
Zonde man, met verzekeringsgeld nieuwe gekocht? Tis voor mij echt een luxe auto en scooter maar ik doe em nooit meer weg of hij moet gejat worden haha :P

Ja was gelukkig wel gewoon verzekerd toen, ja ik doe de mijne ook niet meer weg. Rijd veelste fijn :p
 
Woej eindelijk thuis :D

Wat is er de afgelopen week gebeurt op het grote DBB forum?
 
Back
Naar boven