XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Wel gay

Zometeen 2de legday. Zwaar zin in !

je kan in amerika dietary supplements uitbrengen zonder approval volgens mij

voeding? gereguleerd
medicijnen? gereguleerd
voedingssupplementen? #yolo

---------- Toegevoegd om 17:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

Werd oa aan de kaak gesteld in bigger stronger faster

Klopt, een vriend van mij uit San Diego heeft zojuist een supplement uitgebracht ( V-cut )
Gewoon poeiers bij elkaar zoeken, label erbij, potjes zoeken. Klaar. Geen enkele controle

waarom leidt je uit deze vraag er meteen uit dat is er wat tegen heb ??? Dat is niet zo hoor! Wel leuk om een beetje een beeld te krijgen van Chrisje123 daarom vraag ik het!!

Zo komt de vraag over. Dan had je een andere zins opbouw moeten gebruiken. En tevens is een Vespa nou eenmaal de Lambo onder de scooters. Zelf namelijk ook een enorme fan ervan. Rijd zelf ook een 1 of a kind Vespa :D

Zo komt de vraag over. Dan had je een andere zins opbouw moeten gebruiken. En tevens is een Vespa nou eenmaal de Lambo onder de scooters. Zelf namelijk ook een enorme fan ervan. Rijd zelf ook een 1 of a kind Vespa :D

Welke kleur heb je ? :p
En ja can confirm, Rijd heerlijk en top kwaliteit !

Nice ! Ben wel benieuwd :D
Ik heb een goude lx touring :o

Die HAD ik haha. Hier staat mijn log van me Vespa:

http://modernvespa.com/forum/post1804157?highlight=#1804157

Zoals te zien was de mijne orig een LX Touring. Alleen als je heel goed gaat vergelijken zie je dat die in het begin wat meer caramel achtiger is. Dat komt omdst die bij aankoop al een andere tint heeft gekregen. Vond std zo saai. Daarna maar een echt unieke kleur erop gegooit ipv een paar tinte verschil van origineel.

holleeder scooter.

Scooters... Ik heb er nooit 1 gehad. :(

Ik moest direct overstappen op een auto van me ouders.

Heerlijke schouder training !!!

Terug
Naar boven