chrisje123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 570
- Lengte
- 1m53
Ik ben geen kakker ofzo hoor

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik wel hoorrrr kerelje kan in amerika dietary supplements uitbrengen zonder approval volgens mij
voeding? gereguleerd
medicijnen? gereguleerd
voedingssupplementen? #yolo
---------- Toegevoegd om 17:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------
Werd oa aan de kaak gesteld in bigger stronger faster
Dat is niet zo hoor! Wel leuk om een beetje een beeld te krijgen van Chrisje123 daarom vraag ik het!!waarom leidt je uit deze vraag er meteen uit dat is er wat tegen hebDat is niet zo hoor! Wel leuk om een beetje een beeld te krijgen van Chrisje123 daarom vraag ik het!!

Zo komt de vraag over. Dan had je een andere zins opbouw moeten gebruiken. En tevens is een Vespa nou eenmaal de Lambo onder de scooters. Zelf namelijk ook een enorme fan ervan. Rijd zelf ook een 1 of a kind Vespa![]()
Welke kleur heb je ?![]()
En ja can confirm, Rijd heerlijk en top kwaliteit !
Een kleur waar geen 2e Vespa van rondrijd waar dan ook haha. Zal zo is wat foto's poste 
Porsche TopasbraunEen kleur waar geen 2e Vespa van rondrijd waar dan ook haha. Zal zo is wat foto's poste
![]()

Nice ! Ben wel benieuwd![]()
Ik heb een goude lx touring![]()
Nice ! Ben wel benieuwd![]()
Ik heb een goude lx touring
---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:07 ----------
Ben jij dat ?