AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Ga maar eens Photoshoppen met 8Gb en daarna met 16Gb ram. Zelfs met 24Gb ram zie je nog snelheidsverbetering in Photoshop.

    Voor de meeste andere doeleinden is 8Gb meer dan genoeg, zijn maar weinig applicaties die effectief gebruik maken van een grote hoeveelheid ram.

    dat bedoel ik dus met zware applicaties.

    verder zou het upgraden van je ram alleen nut hebben als je bijvoorbeeld veel swap hebt.
     
    ik schijt altijd in mijn cpu fan en zet hem dan aan, dan draait de fan vet zwaar, is dit dan ook een zware applicatie?
     
    ik schijt altijd in mijn cpu fan en zet hem dan aan, dan draait de fan vet zwaar, is dit dan ook een zware applicatie?

    je cpu word wel "belast" en ontlast dus ik denk het wel.
     
    Nachtdienst vanavond en permanentie zondag die wegvallen :cool:
     
    Moeder voedert dochter lintwormen om slanker te zijn

    http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gez...t-dochter-lintwormen-om-slanker-te-zijn.dhtml

    Later bleek de moeder van het meisje haar dieetpillen gaf die eitjes van lintwormen bevatten. Ze hoopte dat haar dochter daarmee gewicht zou verliezen en meer kans zou maken op een kroontje in een missverkiezing. Naar eigen zeggen had ze er geen idee van dat de eitjes konden uitkomen.

    Man man :roflol: Hoezo achterlijk?
     
    Moeder voedert dochter lintwormen om slanker te zijn

    http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gez...t-dochter-lintwormen-om-slanker-te-zijn.dhtml

    Later bleek de moeder van het meisje haar dieetpillen gaf die eitjes van lintwormen bevatten. Ze hoopte dat haar dochter daarmee gewicht zou verliezen en meer kans zou maken op een kroontje in een missverkiezing. Naar eigen zeggen had ze er geen idee van dat de eitjes konden uitkomen.

    Man man :roflol: Hoezo achterlijk?

    'Murica!

    edit: Wat voor bedrijf geeft nou dieetpillen met eitjes van wormen uit, wie uit die FDA heeft hier gruwelijk veel geld voor gevangen dan?
     
    'Murica!

    edit: Wat voor bedrijf geeft nou dieetpillen met eitjes van wormen uit, wie uit die FDA heeft hier gruwelijk veel geld voor gevangen dan?

    je kan in amerika dietary supplements uitbrengen zonder approval volgens mij

    voeding? gereguleerd
    medicijnen? gereguleerd
    voedingssupplementen? #yolo

    ---------- Toegevoegd om 17:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

    Werd oa aan de kaak gesteld in bigger stronger faster
     
    ja dat kan gewoon ja, gewoon een paar ingredinten erin pleuren een mooi label met een pakkende tekst en klaar ben je met je nieuwe product.
     
    Laatst bewerkt:
    ja dat kan gewoon ja, gewoon een paar ingredinten erin pleuren een mooi label met een pakkende tekst en klaar ben je met je nieuwe product.

    7U8Y19B.png
     
    je kan in amerika dietary supplements uitbrengen zonder approval volgens mij

    voeding? gereguleerd
    medicijnen? gereguleerd
    voedingssupplementen? #yolo

    ---------- Toegevoegd om 17:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

    Werd oa aan de kaak gesteld in bigger stronger faster

    ja dat kan gewoon ja, gewoon een paar ingredinten erin pleuren een mooi label met een pakkende tekst en klaar ben je met je nieuwe product.

    Tijd om rijk te worden met verpakte m&m's als zijnde voedingssupplement! Wie doet er mee? :D
     
    Lekker twee uurtjes geslapen.. Klaar voor het weekend :D
     
    Back
    Naar boven