- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Doei..
Zie je op kalekattenforum.nl
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doei..
Vandaag naar het politiebureau gegaan en mijn portefeuille is gevonden en verzonden naar mij thuis.
Er zat nog 59 in, had ik niet verwacht

Bestaan er toch nog eerlijke mensen in Vlaanderen.
Hier had je m nooit meer terug gezien.
---------- Toegevoegd om 23:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------
En dan koop of fok je nog 10 katten en maakt een katten elftal?

Was eigenlijk echt blij toen ze me dat vertelde, had het echt niet verwachtWas anders makkelijk +100euro kwijt voor nieuwe portefeuille en pasjes ed + die 60

Vandaag naar het politiebureau gegaan en mijn portefeuille is gevonden en verzonden naar mij thuis.
Er zat nog 59 in, had ik niet verwacht
Gister was dr zo'n eikel in de gym (30 bodyfat + powerlifter) die zn riem onbewaakt achter liet... die ging mooi met kleine stunna mee naar huis dus. Heb em vandaag zelfs om terwijl ik voor mn PC zit.. echt een fijne riem! Ben dr zeer content mee!
gister 4x 170kg gesqaut, niet helemaal 90graden maar het voelt wel goed!![]()
Durfde het niet aan om goed low te gaan vanwege de reps ervoor en al aardig vermoeid was.
Durfde het niet aan om goed low te gaan vanwege de reps ervoor en al aardig vermoeid was.
10x100kg
10x120kg
8x140kg
en toen dus die laatste van 4 reps

mijn portefeuille koste 40€ fzo. Geen idee welk merk het is, ben gewoon een winkel met lederen dingen binnengestapt en een genomen die me goed leek.
identiteitskaart en rijbewijs wrs rond de 20€ + nog andere dingen. Zo loop het snel op hoorGisteren controle op de werk vloer gehad.
Ik heb complimenten gekregen van de controleur dat ik de keuken in goede overzicht had gehouden en dat ik mijn collega's goed door de rush "drukte" heb gebracht.
Mijn complimenten naar mijn collega's natuurlijk ook, zonder hun zal het een stuk langzamer in de keuken hebben gelopen.
Maar als nog doet het me goed dat ik van een hogere op complimenten kreeg.