MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Vandaag naar het politiebureau gegaan en mijn portefeuille is gevonden en verzonden naar mij thuis.
Er zat nog 59 in, had ik niet verwacht

Vandaag naar het politiebureau gegaan en mijn portefeuille is gevonden en verzonden naar mij thuis.
Er zat nog 59 in, had ik niet verwacht

Bestaan er toch nog eerlijke mensen in Vlaanderen.

Hier had je m nooit meer terug gezien. :roflol:

---------- Toegevoegd om 23:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------

Oh dan stop ik ook maar met alles

En dan koop of fok je nog 10 katten en maakt een katten elftal?

Bestaan er toch nog eerlijke mensen in Vlaanderen.

Hier had je m nooit meer terug gezien. :roflol:

---------- Toegevoegd om 23:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------

En dan koop of fok je nog 10 katten en maakt een katten elftal?

Was eigenlijk echt blij toen ze me dat vertelde, had het echt niet verwacht :roflol:
Was anders makkelijk +100euro kwijt voor nieuwe portefeuille en pasjes ed + die 60

Gister was dr zo'n eikel in de gym (30 bodyfat + powerlifter) die zn riem onbewaakt achter liet... die ging mooi met kleine stunna mee naar huis dus. Heb em vandaag zelfs om terwijl ik voor mn PC zit.. echt een fijne riem! Ben dr zeer content mee!

Gister was dr zo'n eikel in de gym (30 bodyfat + powerlifter) die zn riem onbewaakt achter liet... die ging mooi met kleine stunna mee naar huis dus. Heb em vandaag zelfs om terwijl ik voor mn PC zit.. echt een fijne riem! Ben dr zeer content mee!

He dat was ik fucker

I guess christmas came early this year! ;)

gister 4x 170kg gesqaut, niet helemaal 90graden maar het voelt wel goed! :D:D:D:D

nouja nu voelt t minder goed aangezien ik amper kan lopen op me werk XD

Halve reps tellen niet!

Gisteren nieuwe riem gevonden in de sportschool, iemand had hem zo laten liggen. Bonus!!

Verkapte kijk mijn dure Armani Portefeuille post :p

:scratch: mijn portefeuille koste 40€ fzo. Geen idee welk merk het is, ben gewoon een winkel met lederen dingen binnengestapt en een genomen die me goed leek.

Een nieuw pasje van basic fit is al 15€ :roflol: identiteitskaart en rijbewijs wrs rond de 20€ + nog andere dingen. Zo loop het snel op hoor

Gisteren controle op de werk vloer gehad.
Ik heb complimenten gekregen van de controleur dat ik de keuken in goede overzicht had gehouden en dat ik mijn collega's goed door de rush "drukte" heb gebracht.
Mijn complimenten naar mijn collega's natuurlijk ook, zonder hun zal het een stuk langzamer in de keuken hebben gelopen.

Maar als nog doet het me goed dat ik van een hogere op complimenten kreeg.

Gisteren controle op de werk vloer gehad.
Ik heb complimenten gekregen van de controleur dat ik de keuken in goede overzicht had gehouden en dat ik mijn collega's goed door de rush "drukte" heb gebracht.
Mijn complimenten naar mijn collega's natuurlijk ook, zonder hun zal het een stuk langzamer in de keuken hebben gelopen.

Maar als nog doet het me goed dat ik van een hogere op complimenten kreeg.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven