Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Gisteren controle op de werk vloer gehad.
Ik heb complimenten gekregen van de controleur dat ik de keuken in goede overzicht had gehouden en dat ik mijn collega's goed door de rush "drukte" heb gebracht.
Mijn complimenten naar mijn collega's natuurlijk ook, zonder hun zal het een stuk langzamer in de keuken hebben gelopen.

Maar als nog doet het me goed dat ik van een hogere op complimenten kreeg.

http://www.youtube.com/watch?v=8gmX_7_OCFQ

ben geen samsung fan, maar toch hardoplachs

pic_072_clean_790.jpg

Haha sterke marketing hebben ze!

Vind het ook wel leuk wat een grote flop die iPhone 6 en 6 plus is geworden :roflol:

Begonnen met het maken van een eerste afbeelding voor m'n boek. Ziet er zowaar na een beetje geklooi best degelijk uit:
dzz6f8.png

Begonnen met het maken van een eerste afbeelding voor m'n boek. Ziet er zowaar na een beetje geklooi best degelijk uit:
dzz6f8.png

Ik snap der geen snars van, kun je het niet wat meer in een strip verhaaltje maken met Donald Duck ofzo?

Vanavond solo netflix pizza party. Cinnasticks come at me :heart:

Op zich is de strekking van het plaatje duidelijk, al oogt het wel een beetje microsoft paint.

Wat voor boek ben je precies aan het schrijven voor welke doelgroep?

Op zich is de strekking van het plaatje duidelijk, al oogt het wel een beetje microsoft paint.

Wat voor boek ben je precies aan het schrijven voor welke doelgroep?
Boek over AAS, doelgroep is academici/medici/trainers&coaches of de geinteresseerde leek(met een goede achtergrond in fysiologie/biochemie). Ben er al aardig ver mee, >100 pagina's en 250 referenties inmiddels.

Gebruik Inkscape voor de afbeeldingen, moeten vector afbeeldingen zijn. Ben geen held in tekenen helaas, en al allerminst met zo'n programma :o Belangrijkste is wel dat de strekking duidelijk is in ieder geval.

Terug
Naar boven