XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Boek over AAS, doelgroep is academici/medici/trainers/coaches. Ben er al aardig ver mee, >100 pagina's en 250 referenties inmiddels.

Gebruik Inkscape voor de afbeeldingen, moeten vector afbeeldingen zijn. Ben geen held in tekenen helaas, en al allerminst met zo'n programma :o Belangrijkste is wel dat de strekking duidelijk is in ieder geval.

klopt gewoon bij een of andere klas aan op de kunstacademie en vraag of iemand voor je wil tekenen in ruil voor naamsvermelding in het boek ofzo
 
klopt gewoon bij een of andere klas aan op de kunstacademie en vraag of iemand voor je wil tekenen in ruil voor naamsvermelding in het boek ofzo
Dan moet ik alsnog eerst alles zelf tekenen, anders snappen ze niet wat ik getekend wil hebben. Kan me overigens moeilijk voorstellen dat ze er geen geld voor willen, gem. mbo scholier die iets grafisch doet vraagt al geld (en terecht overigens, fuck werken voor niks).
 
ben geen samsung fan, maar toch hardoplachs

pic_072_clean_790.jpg

Zijn echt tering veel van zulke images gemaakt he:p
Heb zelf sinds dinsdag een 6, buig shit is gelukkig alleen bij de +
 
Zijn echt tering veel van zulke images gemaakt he:p
Heb zelf sinds dinsdag een 6, buig shit is gelukkig alleen bij de +

Buig shit is toch zwaar opgeblazen en is maar bij een aantal iphones gebeurd?
 
Buig shit is toch zwaar opgeblazen en is maar bij een aantal iphones gebeurd?

Klopt, op 10 mil+ verkochte toestellen hadden ze 9 meldingen ontvangen zeiden ze
 
zijn nog nooit van een iphone model zo veel verkocht en ze kunnen de productie niet bijhouden naar de vraag er van, niet echt een flop denk :o
 
Buig shit is toch zwaar opgeblazen en is maar bij een aantal iphones gebeurd?

Jep en geld overigens ook gewoon voor de 6. Van beide zijn er enkele gevallen gemeld waar ze buigen.
 
Buig shit is toch zwaar opgeblazen en is maar bij een aantal iphones gebeurd?

Dat er maar een paar zijn maakt niet uit, het is belachelijk dat het uberhaupt kan, voor een telefoon van minimaal 699 euro tot 999 euro voor de iphone 6..
 
Dat er maar een paar zijn maakt niet uit, het is belachelijk dat het uberhaupt kan, voor een telefoon van minimaal 699 euro tot 999 euro voor de iphone 6..

Tuurlijk hoort het niet, maar het word zo opgeblazen alsof het bij elke iphone gebeurd.
Maar who cares, is maar een telefoon :o Vroeg het me gewoon af, wil geen discussie starten ofzo :D
 
Tuurlijk hoort het niet, maar het word zo opgeblazen alsof het bij elke iphone gebeurd.
Maar who cares, is maar een telefoon :o Vroeg het me gewoon af, wil geen discussie starten ofzo :D

Daarom snap ik sowieso niet waarom mensen per se die iPhone 6 willen :')
Oh ik ook niet hoor :p Ieder zn mening, het wordt ook opgeblazen :p Ik vind het alleen wel grappig :rolleyes:
 
Zojuist de iPhone 6 in handen gehad.

Niks bijzonders...
 
Zojuist de iPhone 6 in handen gehad.

Niks bijzonders...

Snap de hype ook niet.
Mensen sliepen srs vanaf maandag al voor de deuren van de apple store, terwijl deze pas op vrijdag open ging...

Je kan ook gewoon de dag erna naar binnen lopen :rolleyes:
 
Snap de hype ook niet.
Mensen sliepen srs vanaf maandag al voor de deuren van de apple store, terwijl deze pas op vrijdag open ging...

Je kan ook gewoon de dag erna naar binnen lopen :rolleyes:

Stelletje apple fanboys :roflol:
 
geef mij maar appelmoes ipv een apple :)
 
POtvandikkie lekker de biceps aan het trainen, maakt het wel...
 
Iemand hier met verstand van auto's die mij kan vertellen of zo'n bmw 1-series (118i bijv. bj ~2008 of later) een beetje degelijk is voor wat het kost? Ik weet geen flikker van auto's namelijk.
 
Iemand hier met verstand van auto's die mij kan vertellen of zo'n bmw 1-series (118i bijv. bj ~2008 of later) een beetje degelijk is voor wat het kost? Ik weet geen flikker van auto's namelijk.

Geen verstand van auto's, maar ik heb wel even je hulp nodig :roflol:

Nam net een theelepel magnesium citraat, wat spontaan in mijn mond ontbrandde (het werd super heet)

Resultaat = semi verbrande tong en hand bij het uitspugen.

Wat de fuck?
 
Back
Naar boven