MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Nog niet zoveel bijzonders maar ben allang blij dat ik vooruit ga en onderrugpijn weg is.

    paused squat 5x3x95kg
    deadlift 5x3x152,5kg
    overhead press 5x3x57,5kg
    paused bench 5x3x80kg

    Squat was nog vrij makkelijk dus die kan ik sowieso wel even door blijven bouwen zonder deload.

    Ik weet het, het is geen 20x180kg squat helaas :(

    Hoe ben je aan de onderrugpijn gekomen? En hoe heb je het weggekregen?
    Ik kan om dezelfde reden al een maand niet deadliften en squatten:(
    Ibuprofen neemt gek genoeg alle pijn weg.
     
    Hoe ben je aan de onderrugpijn gekomen? En hoe heb je het weggekregen?
    Ik kan om dezelfde reden al een maand niet deadliften en squatten:(
    Ibuprofen neemt gek genoeg alle pijn weg.

    Ibuprofen is naast ontstekingsremmende pijnstiller ook een spierontspanner, grote kans dat je naar een osteopaat of fysio langs moet gaan om die rug aan te pakken. Al raad ik liever een osteopaat aan omdat die over het algemeen minder lief zijn voor je spieren en ze ook wat harder aanpakken, wat na afloop beter is voor je spieren.
     
    Ibuprofen is naast ontstekingsremmende pijnstiller ook een spierontspanner, grote kans dat je naar een osteopaat of fysio langs moet gaan om die rug aan te pakken. Al raad ik liever een osteopaat aan omdat die over het algemeen minder lief zijn voor je spieren en ze ook wat harder aanpakken, wat na afloop beter is voor je spieren.
    Geen kans dat het vanzelf weg gaat? Heb het idee dat het de afgelopen tijd al minder is geworden. Maarja ik slik dagelijk ibu dus het kan ook daardoor komen. Ik heb iig sochtends als ik wakker wordt geen pijn.
     
    Geen kans dat het vanzelf weg gaat? Heb het idee dat het de afgelopen tijd al minder is geworden. Maarja ik slik dagelijk ibu dus het kan ook daardoor komen. Ik heb iig sochtends als ik wakker wordt geen pijn.

    Lol je slikt dagelijks ibu, maar de gedachte om er iets mee te doen heb je niet? Dafuq bro
     
    Rot godverdomme allemaal eens op! :mad:
     
    Geen kans dat het vanzelf weg gaat? Heb het idee dat het de afgelopen tijd al minder is geworden. Maarja ik slik dagelijk ibu dus het kan ook daardoor komen. Ik heb iig sochtends als ik wakker wordt geen pijn.

    Ik ben geen arts, maar als je dagelijks pijnstillers slikt voor spierpijn lijkt mij dat je er ff naar moet laten kijken.
     
    Ik ben geen arts, maar jij hebt aids.
     
    srs vroeger was rilakkuma best tof maar het is echt een bitch geworden of niet dan
     
    zelfde met kim toen ik haar deed was ze nog te doen daarna fucking lelijk

    alles wat ik aanraak gaat naar de kloet :s
     
    Ik ben geen arts, maar als je dagelijks pijnstillers slikt voor spierpijn lijkt mij dat je er ff naar moet laten kijken.

    Ben maar een arme student, daar gaat mijn eigen risico aan hoge fysio kosten :(
     
    DBB is niet meer wat het ooit was. :(
     
    Back
    Naar boven