XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Hoe ben je aan de onderrugpijn gekomen? En hoe heb je het weggekregen?
Ik kan om dezelfde reden al een maand niet deadliften en squatten:(
Ibuprofen neemt gek genoeg alle pijn weg.

Heb een hernia gehad en ben daaraan geopereerd. Sindsdien voor mijn gevoel altijd een zwakke onderrug gehad. Laatst er echter achtergekomen dat ik ook veel knellingen in mijn glutes heb wat voor pijn in die regio zorgt + soms uitstraling naar kuit. Ben nu iedere training bezig met rekoefeningen voor de glutes en met een kettlebel die drukpunten proberen te verlichten. Heb schijnbaar ook een lichte kromming in mijn onderrug maar niet ernstig.

Hoezo vind je het gek dat Ibuprofen alle pijn weg neemt? Dat is toch de reden dat je het neemt? Is geen permanente oplossing natuurlijk.

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

Ben maar een arme student, daar gaat mijn eigen risico aan hoge fysio kosten :(

Met de meeste studentenverzekeringen wordt fysio gewoon vergoed hoor.

Ben maar een arme student, daar gaat mijn eigen risico aan hoge fysio kosten :(

Bijna einde van het jaar, ff goed verzekeren voor volgend jaar en dan lekker alles vergoed krijgen, ga ik ook doen. Heb al genoeg gedokt zonder enig resultaat.

ik snap het ook niet

Van een gozer op een normale datingsite.

Ik ben opzoek naar een dame die graag verwend wordt en open staat voor een realtie.ben zeer goed in massages en tong :)
ben opzoek naar een dame die graag eens goed wilt verwend worden zoals een uurtje of langer bffen , een massage enzovoort; uw wensen zullen vervult worden.

:roflol:

Uurtje bffen? Hij mag mij een uurtje of langer baffen :$:$

Waar is deze geile beer te bereiken?

Uurtje bffen? Hij mag mij een uurtje of langer baffen :$:$

Waar is deze geile beer te bereiken?

117z921.jpg

InB4 DBB'er

Hij lijkt wel een beetje op JoertjuH!

600 karma maar geen balkje erbij

wut is this for kind of sourcery ???

waar kom je in godsnaam dat soort types tegen?
Vlaamse versie van Grindr?

Terug
Naar boven