AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

jezus dat bodyenfitshop topic :roflol::roflol:
Negatieve reacties plaatsen en negatieve reacties uitlokken. Dat is waar je bijna 24 uur per dag mee bezig bent. Hoogstwaarschijnlijk in opdracht van een concurrerend bedrijf.
 
Negatieve reacties plaatsen en negatieve reacties uitlokken. Dat is waar je bijna 24 uur per dag mee bezig bent. Hoogstwaarschijnlijk in opdracht van een concurrerend bedrijf.


Art. 261 sr!!! Let op!!!!!
 
jezus dat bodyenfitshop topic :roflol::roflol:

Stond er niet bij dat ie het goed vond hoe b&f met de hele whey gate was omgegaan?

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Nog een mooie:
Ralf... het is niet extra korting wat ik vraag.. Het is net zoveel inhoud: 2 potten IPV 1 emmer. Dat haalde ik altijd bij de Body & Fitshop store in Amersfoort.

Waar ik altijd kwam totdat er allemaal zogenaamd ''gangsters'' rondlopen en een Patrick Bisschop die onrespectvol iedereen die daarrond loopt een eiwitpot geeft aan het eind van de dag, Ze spelen zelf GTA in de achterkamer daar, wat een winkel zeg , het wordt eens tijd dat dat stinkhol wordt opgeschoont, ik hoor van meerdere dat het daar klant onvriendelijk is.

Maar ik meen het , het is geen gezonde situatie daar, altijd als de ''baas'' gepland komt dan zijn al die aasgieren allemaal weg. Ik zou daar toch eens wat mee doen.
 
Zouden ze hier beter eens verbieden dat gejank achter samples.
 
Toch goeie tren gehad na een zwaar weekend.
 
om 6 uur even in bed gekropen omdat ik me niet zo lekker voelde, heftige koortsdroom waar ik Vegeta was tegen Cell en echt ki-attacks uit armen voelde gaan.

Aside from that, koorts+koud buiten= epic feeling onder lakens, dezelfde endorphine rush na zware inspanning maar dan beter.
 
om 6 uur even in bed gekropen omdat ik me niet zo lekker voelde, heftige koortsdroom waar ik Vegeta was tegen Cell en echt ki-attacks uit armen voelde gaan.

Aside fro that, koorts+koud buiten= epic feeling onder lakens.

Epic dromen
 

aye, plus ik weet nog alles. Soms echt cheesy :roflol:

Is trouwens niet de eerste keer dat ik merk dat feverdreams "echter" zijn, ms eens onderzoeken.
 
kut dag, fking pissed.
echt zin om hard te trainen, rug biceps geen deadlifts.
na rows/pullups wil toch deadliften.
nogsteets fking pissed, dus fk it, 1RM time.

oude 1rm 185kg, ging redelijk.
190 niet al te moeilijk, 195 erg moeilijk.
fuck it, muziek op max, 200kg. was een grinder maar kwam wel omhoog.
 
aye, plus ik weet nog alles. Soms echt cheesy :roflol:

Is trouwens niet de eerste keer dat ik merk dat feverdreams "echter" zijn, ms eens onderzoeken.

ik heb wel vaker echt leipe dromen en wordt vaak luid schreeuwend of scheldend wakker, alleen heb ik bijna altijd dat ik me dan de gehele droom niet meer herinner. Enkel de drang om te schelden of schreeuwen herinner ik me.


inbe4 ben je mishandeld als kind
 
kut dag, fking pissed.
echt zin om hard te trainen, rug biceps geen deadlifts.
na rows/pullups wil toch deadliften.
nogsteets fking pissed, dus fk it, 1RM time.

oude 1rm 185kg, ging redelijk.
190 niet al te moeilijk, 195 erg moeilijk.
fuck it, muziek op max, 200kg. was een grinder maar kwam wel omhoog.

Goed verhaal
 
Vandaag echt zo´n dag waarbij ik om geen enkele reden vrolijk ben :) veel energie

Lange werkdag helaas
 
Een vrouw die in huilen uitbarst op het perron omdat de trein 15 minuten te laat komt en zij nu later bij de bespreking op dr werk is :o
 
Prima opening voor Flippua
 
Back
Naar boven