Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

lvl 100 arms warrior wejoo

college geskipt en tot 13u in bed blijven liggen

das it mayne

kei leuk garrison enzo world pvp vet leuk
world pvp is dood

lolwut season 23573587384534534 gladiator crits you for 3485734857385734578345835 want je mist pvp power doordat je aan het grinden bent in pve gear

where did the days go dat ik in mn tier2 rondliep in WPL/EPL en alles kon killen :'(

Een vrouw die in huilen uitbarst op het perron omdat de trein 15 minuten te laat komt en zij nu later bij de bespreking op dr werk is :o

:o maar zijn geen grappen. genoeg werkgevers die je op straat trappen als je 2 steekjes laat vallen en dan een keer te laat komt.

Daarom altijd even slijmen bij HR en de baas, maar niet vergeten in hun koffie te spugen en dan goed te roeren.

aye, plus ik weet nog alles. Soms echt cheesy :roflol: Is trouwens niet de eerste keer dat ik merk dat feverdreams "echter" zijn, ms eens onderzoeken.
Herkenbaar. Laatste x dat ik koorts had Christiane F. gekeken. Werd 's nachts constant bezweet en draaierig wakker, door die film overtuigd dat ik last had van heroine withdrawl en een shot nodig had :roflol:

:o maar zijn geen grappen. genoeg werkgevers die je op straat trappen als je 2 steekjes laat vallen en dan een keer te laat komt.

Daarom altijd even slijmen bij HR en de baas, maar niet vergeten in hun koffie te spugen en dan goed te roeren.

Ja dat klopt. Maar als het zo belangrijk is, ga dan lekker een half uur eerder van huis weg...

-

Laatst bewerkt:
dat kop

6f8ug6.jpg

She has grown up so fast

babby.jpg

brb iemand aan de schandpaal nagelen alleen omdat hij ergens van beschuldigd wordt

amerika of pies

meeting the parents...god sta me bij

Terug
Naar boven