Flippie22
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 352
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Heel goed, je leert de openingen al herkennen! Nog even en zelfs jij kan vrouwen versieren

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heel goed, je leert de openingen al herkennen! Nog even en zelfs jij kan vrouwen versieren![]()
kei leuk garrison enzo world pvp vet leukteach me master doe nou niet die 7 dagen free gametime werden me bijna fataal
college geskipt en tot 13u in bed blijven liggen
das it mayne
Damn, college geskipt en tot 12:00 in bed blijven liggen.Wel vanaf 09:30 al wakker
world pvp is dood
Een vrouw die in huilen uitbarst op het perron omdat de trein 15 minuten te laat komt en zij nu later bij de bespreking op dr werk is![]()
maar zijn geen grappen. genoeg werkgevers die je op straat trappen als je 2 steekjes laat vallen en dan een keer te laat komt. Herkenbaar. Laatste x dat ik koorts had Christiane F. gekeken. Werd 's nachts constant bezweet en draaierig wakker, door die film overtuigd dat ik last had van heroine withdrawl en een shot nodig hadaye, plus ik weet nog alles. Soms echt cheesyIs trouwens niet de eerste keer dat ik merk dat feverdreams "echter" zijn, ms eens onderzoeken.

maar zijn geen grappen. genoeg werkgevers die je op straat trappen als je 2 steekjes laat vallen en dan een keer te laat komt.
Daarom altijd even slijmen bij HR en de baas, maar niet vergeten in hun koffie te spugen en dan goed te roeren.