GPRO
Huge Freak
- Waardering
- 1.330
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Top weekend gehad op t NK raw op de flexcup met zes lifters van PHM. Drie lifters op het podium, twee Nederlandse records van PHM'ers, PR's en wedstrijd PR's voor iedereen. Zelf PR's op alle lifts, een totaal PR en derde plaats in de -120.
En vanmorgen te horen gekregen dat ik vanaf 1 januari een nieuwe baan heb.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan timmeh, wat ga je doen?
Taakstraf ofcourse, vuurwerk bezemen.
Lekker bezig Tymbo!
Top weekend gehad op t NK raw op de flexcup met zes lifters van PHM. Drie lifters op het podium, twee Nederlandse records van PHM'ers, PR's en wedstrijd PR's voor iedereen. Zelf PR's op alle lifts, een totaal PR en derde plaats in de -120.
Heb alleen je deadlift kunnen zien maar zag er erg goed uit!
Thanks!
Haha thanks, das wel m'n minste onderdeel overigens.
Heb van veel gasten al gehoord dat ze me gezien hebben maar bijna niemand is naar me toe gekomen, ik bijt absoluut niet hoor en iedereen mag me altijd aanspreken.

Thanks!
Haha thanks, das wel m'n minste onderdeel overigens.
Heb van veel gasten al gehoord dat ze me gezien hebben maar bijna niemand is naar me toe gekomen, ik bijt absoluut niet hoor en iedereen mag me altijd aanspreken.
zag er een aantal bij de strongman staanjullie hadden ook allemaal van die mooie shirtjes aanzag er een aantal bij de strongman staan