- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bijna 100kg
begin echt goed dik te worden nu
eindelijk
Niemand kwam ook naar me toe om te vragen of ik DE pleurklaat ben
![]()
Niemand kwam ook naar me toe om te vragen of ik DE pleurklaat ben
![]()
Misschien toch nog niet dik genoeg, op naar de 110kg
he verdomme jij komt ook niet ff hallo zeggen
ik heb jou niet gezien
als ik hallo wilde zeggen moest ik helemaal naar de andere kant lopen en dat is teveel cardio 
nou ja ik stond niet aan de atleten kant zeg maar, ik en de vrienden van niels stonden lekker rustig aan de andere kantals ik hallo wilde zeggen moest ik helemaal naar de andere kant lopen en dat is teveel cardio
![]()
Niemand kwam ook naar me toe om te vragen of ik DE pleurklaat ben![]()

volgens mikeoeoe was zelfs fifa15 spelen al teveel cardio, laat staan reallife lopen![]()
omdat dat natuurlijk OVER duidelijk is dat jij DE Pleurklaat bent
damn wat een hel!
He Joost!
Bedankt voor je positieve berichtje, dat waarderen we. We voelen ons absoluut niet aangevallen, maar het is vervelend dat mensen continu erover vallen. We snappen dat er best onduidelijkheid is en vragen oproept. We hopen dat zo goed mogelijk weg te nemen en op te vangen.
Als het eiwitgehalte niet goed was geweest bij de "test" van UvM dan kwamen onze testen ook op 65% uit. We werken met grote leveranciers en zitten er door zoiets nog scherper bovenop. Scherper als ooit tevoren en zijn ook ontzettend trots op de Whey perfection, vandaar de nieuwe smaken. We staan 100% achter het product.
Het is echter zo, dat het onderzoek wat jullie willen zien, meer dan 2500 euro kost (dat is geen probleem voor ons natuurlijk) maar niet op Nederlands grondgebied kan. Technisch niet mogelijk. We hebben een 4/5tal analyses gedaan en daaruit komt een heel mooi gemiddelde van 75%. Waardoor we weten dat ons eiwitpercentage goed zit. We hopen dat je ons daarop vertrouwd, we doen namelijk ook ons best.
Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het wel.
Ralf
dat B&F nu de discussie vermijd in de topics en gewoon PM's gaat sturen
Ah ja tuurlijk.Het is echter zo, dat het onderzoek wat jullie willen zien, meer dan 2500 euro kost (dat is geen probleem voor ons natuurlijk) maar niet op Nederlands grondgebied kan.