Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Niemand kwam ook naar me toe om te vragen of ik DE pleurklaat ben

:(

bijna 100kg

begin echt goed dik te worden nu

eindelijk

Er gaat de komende tijd een moment komen waarop wij evenveel wegen

Daarna weeg ik minder dan jij

Not-sure-if-I-should-like-Or-not.jpg

nog boeiender

he verdomme jij komt ook niet ff hallo zeggen

ik heb jou niet gezien

nou ja ik stond niet aan de atleten kant zeg maar, ik en de vrienden van niels stonden lekker rustig aan de andere kant :) als ik hallo wilde zeggen moest ik helemaal naar de andere kant lopen en dat is teveel cardio :eek:

lekker negeren dat kan ie goed

pl**ris....

omdat ik die uit heb staan.

dat B&F nu de discussie vermijd in de topics en gewoon PM's gaat sturen :roflol:

He Joost!

Bedankt voor je positieve berichtje, dat waarderen we. We voelen ons absoluut niet aangevallen, maar het is vervelend dat mensen continu erover vallen. We snappen dat er best onduidelijkheid is en vragen oproept. We hopen dat zo goed mogelijk weg te nemen en op te vangen.

Als het eiwitgehalte niet goed was geweest bij de "test" van UvM dan kwamen onze testen ook op 65% uit. We werken met grote leveranciers en zitten er door zoiets nog scherper bovenop. Scherper als ooit tevoren en zijn ook ontzettend trots op de Whey perfection, vandaar de nieuwe smaken. We staan 100% achter het product.

Het is echter zo, dat het onderzoek wat jullie willen zien, meer dan 2500 euro kost (dat is geen probleem voor ons natuurlijk) maar niet op Nederlands grondgebied kan. Technisch niet mogelijk. We hebben een 4/5tal analyses gedaan en daaruit komt een heel mooi gemiddelde van 75%. Waardoor we weten dat ons eiwitpercentage goed zit. We hopen dat je ons daarop vertrouwd, we doen namelijk ook ons best.

Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het wel.
Ralf

Scherper als ooit tevoren wat?

ik doe dat onderzoek voor 25 euro

Terug
Naar boven