MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (22 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • mischien staat er wel geen deadlit op het programma? en locale wedstrijden zijn vaak op lager niveau

    Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat je dan wel zo sterk bent op andere onderdelen dat je kans maakt te winnen. Tis natuurlijk wel leuk om mee te doen, daar niet van.
     
    Doosje van XXL op de mat!
     
    Premier league darts begint NU! :D
     
    Het is bijna valentijn... :o:o

    :heart:
     
    Het is bijna valentijn... :o:o

    :heart:

    Ja leuk dat je lolly's gaat versturen op school

    En dan dat moment dat je niemand hebt om een lolly naar te sturen en jij ook geen lolly krijgt
     
    Voor het eerst muscle-up gedaan. Wel met swing , en eerst één arm dan de andere :$
     
    Hoe?! Die PM die je stuurde voor dat etentje all you can eat sushi na samen trainen noem jij niets? :mad:
    Huh dat was niet naar jou, dat was naar iemand die altijd pijpbeurten geeft op wc's van sushitenten tijdens dbb-meets
     
    +10kg pr op bench, in de cut nog wel :D. Bijna de 2 plates...
     
    Gisteren wel een lekkere bankbonks pr gezet aan 't einde van m'n training.
     
    net voetreflexbehandeling gehad, fucking vaag
     
    Voor diabetes?

    nope, is een goede vriendin van mijn moeder en wou het wel eens proberen. ze kon door middel van mijn voeten voelen waar ik fysiek en ''geestelijk'' last van heb. spierpijn in onderrug en spierknopen in schouder kon ze gewoon voelen. en ook dat ik moeite heb met dingen loslaten en over dingen praten bijvoorbeeld en nog wat meer. heel apart
     
    Kon ze ook voelen of je een stijve had
     
    Back
    Naar boven