AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ik weet zeker dat ik nu unaniem word gehaat door mijn klas. voor zover ik weet tot nu toe nog de enige die het tentamen heeft gehaald terwijl ik naar geen enkel hoorcollege ben geweest :roflol:

Dit maakte mijn dag goed.. :o

vqh9h2.png

beetje lang torso voor zon ongelooflijke deadlift prodigy

Je kan hoog schieten

oh shit

damn son

Is dat cum op je spiegel trouwens Hoody?
You little Narcissus.

Wtf heb je nou 12kg Vitargo staan?

Mijn pa die ook eens een keer op facebook van zijn telefoon kijkt. Komt hij hafthor bjornson tegen en vraagt aan mij of het een grapje is dat ze mijn foto gebruikte (was foto van zijn hoofd met enkel traps).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij scheen het echt te menen

manmanmanman :roflol:

Je vader dacht dat je haftor was?

Mooi compliment

Mijn pa die ook eens een keer op facebook van zijn telefoon kijkt. Komt hij hafthor bjornson tegen en vraagt aan mij of het een grapje is dat ze mijn foto gebruikte (was foto van zijn hoofd met enkel traps).

http://filter-blog.s3.amazonaws.com/2014/05/mountain-630x354.jpg

Hij scheen het echt te menen

manmanmanman :roflol:

Epic toch :roflol:

mijn pa begon tijd geleden met trots te vertellen dat hij jarno hams op tv zag en vroeg toen: dat ga jij ook doen toch? :D Heb maar even uitgelegd wat het verschil is :o

Je vader dacht dat je haftor was?

Mooi compliment

ik lijk amper op hem

buiten dat ik ook een mini baard heb

---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

Epic toch :roflol:

mijn pa begon tijd geleden met trots te vertellen dat hij jarno hams op tv zag en vroeg toen: dat ga jij ook doen toch? :D Heb maar even uitgelegd wat het verschil is :o

:roflol:

First

Terug
Naar boven