MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (52 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • nope, is een goede vriendin van mijn moeder en wou het wel eens proberen. ze kon door middel van mijn voeten voelen waar ik fysiek en ''geestelijk'' last van heb. spierpijn in onderrug en spierknopen in schouder kon ze gewoon voelen. en ook dat ik moeite heb met dingen loslaten en over dingen praten bijvoorbeeld en nog wat meer. heel apart

    ben je homo?
     
    nope, is een goede vriendin van mijn moeder en wou het wel eens proberen. ze kon door middel van mijn voeten voelen waar ik fysiek en ''geestelijk'' last van heb. spierpijn in onderrug en spierknopen in schouder kon ze gewoon voelen. en ook dat ik moeite heb met dingen loslaten en over dingen praten bijvoorbeeld en nog wat meer. heel apart

    :roflol:

    is wel true story.. je lichaam compenseert een hoop.

    mensen met stress kunnen bijvoorbeeld ook niet hun voeten laten "hangen" en zich concentreren op welke teen zij aanraakt bijvoorbeeld.
     
    nope, is een goede vriendin van mijn moeder en wou het wel eens proberen. ze kon door middel van mijn voeten voelen waar ik fysiek en ''geestelijk'' last van heb. spierpijn in onderrug en spierknopen in schouder kon ze gewoon voelen. en ook dat ik moeite heb met dingen loslaten en over dingen praten bijvoorbeeld en nog wat meer. heel apart

    Sorry, maar dit is echt bullshit.
    Iedereen die veel sport en lift heeft knopen in zijn schouders/rug en spierpijn in zijn onderrug...
    Zo heeft ook iedereen moeite met dingen loslaten en over dingen praten.
     
    Sorry, maar dit is echt bullshit.
    Iedereen die veel sport en lift heeft knopen in zijn schouders/rug en spierpijn in zijn onderrug...
    Zo heeft ook iedereen moeite met dingen loslaten en over dingen praten.

    oke
     

    :thumb:

    derek.jpg
     
    Wil je ergens over praten? Het is helemaal niet erg om hooms te zijn. Je gaat alleen eerder dood door aids.

    Wat een flauwekul zeg, alsof iedere homo aids krijgt

    OF WIL JE SOMS DAT ZE ALLEMAAL DOOD GAAN VIEZE VUILE HOMOFOOB ZAL IK JE EENS IN JE REET NEUKEN

    flikker
     
    Van een 5 een 6 gemaakt scheelt weer 3 weken blokken voor tentamen
     
    Wat een flauwekul zeg, alsof iedere homo aids krijgt OF WIL JE SOMS DAT ZE ALLEMAAL DOOD GAAN VIEZE VUILE HOMOFOOB ZAL IK JE EENS IN JE REET NEUKEN flikker
    aids is een ziekte geproduceerd door de ilerminatty om homo's uit te roeien. stuk subtieler dan ze gewoon in kampen gooien maarja je kan zeggen wat ze willen die nazi's waren wel effectief
     
    aids is een ziekte geproduceerd door de ilerminatty om homo's uit te roeien. stuk subtieler dan ze gewoon in kampen gooien maarja je kan zeggen wat ze willen die nazi's waren wel effectief

    wow, i did nazi that coming
     
    aids is een ziekte geproduceerd door de ilerminatty om homo's uit te roeien. stuk subtieler dan ze gewoon in kampen gooien maarja je kan zeggen wat ze willen die nazi's waren wel effectief

    haha ja inderdaad maar wel jammer dat ze ebola hebben verspreid ook dat was nou ook weer niet nodig he of wel op een gegeven moment is het wel gewoon weer genoeg geweest die joden hadden het al zwaar zat hoor
     
    haha ja inderdaad maar wel jammer dat ze ebola hebben verspreid ook dat was nou ook weer niet nodig he of wel op een gegeven moment is het wel gewoon weer genoeg geweest die joden hadden het al zwaar zat hoor
    nou zwaar zat ben dat geklaag anders ook wel beu bedoel snap ook wel dat het niet leuk was enzo holocaust en allemaal achterna gezeten maar er over blijven zeiken dat dat gebeurd is en niet meer mag gebeuren is ook weer zo overdreven dramaqueens
     
    nou zwaar zat ben dat geklaag anders ook wel beu bedoel snap ook wel dat het niet leuk was enzo holocaust en allemaal achterna gezeten maar er over blijven zeiken dat dat gebeurd is en niet meer mag gebeuren is ook weer zo overdreven dramaqueens

    haha ja dat is ook wel weer zo ja hahaha dat gezeik de hele tijd
    alsof wij het niet zwaar hebben komen hun weer met hun genocide enzo tjeez zeg verzin es wat anders
     
    Back
    Naar boven