Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Twee PR's (sinds operatie) en eindelijk terug de 90 kilo BW barrière doorbroken. En dit met een zware griep.

Komende maanden naar de 95 proberen gaan.

Iemand een link voor goede, betaalbare wristwraps? Zonder teveel verzendkosten liefst

Ik heb ze bij bol.com besteld van Gorillawear, omdat ik een bon had. 25 euro inclusief verzenden geloof ik.

Zou die van gorilla wear niet kopen, worden snel minder

Iemand een link voor goede, betaalbare wristwraps? Zonder teveel verzendkosten liefst

Ik heb ze bij bol.com besteld van Gorillawear, omdat ik een bon had. 25 euro inclusief verzenden geloof ik.

Zou die van gorilla wear niet kopen, worden snel minder

can confirm. Doen hun werk goed maar niet erg duurzaam. Maar voor 30 euro kan je niet veel beter krijgen volgens mij

Misschien kan je die van titan proberen (http://titanwebshop.nl/nl/catalogsearch/result/?q=wrist+wraps)

inzer en titan wrist wraps zijn prima

Zelf geen tickets voor Tomorrowland kunnen kopen, maar een maat van me wel voor de vrijdag dus dit jaar ben ik er weer bij :cool: :cool:

[Link niet meer beschikbaar]

hoe heb je jezelf op die manier gefilmd dan?

I feel you bro. Had vorig jaar het geluk er zelf door te komen, maar toen was de kans twee keer zo groot (twee weekenden) Erg blij dat ik de vrijdag mee kan pakken dit jaar!
Enige idee waarom ze dat dit jaar niet weer doen? Kan het zo snel niet vinden.

Terug
Naar boven