Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Wow Ree, jij draait ze wel losjes zeg :o
     
    Je leert echt pas goed rijden door kilometers te maken vind ik. Ik rij vooral op plekken waar ik overal de weg weet en weet hoe het gaat, als ik in een drukke onbekende stad kom word ik toch wel zenuwachtig omdat ik dat niet gewend ben. Vind dus ook van mezelf dat ik niet echt goed rijd.

    Man dat rij ik elke week ongeveer. Pas goed leren rijden na de Broa a+b rij opleidig



    Groot verschil tussen "goed" leren rijden en hetgeen wat galen stelde, namelijk het "verleren" van het autorijden.

    Ben het er volkomen mee eens dat kilometers maken belangrijk is om "goed" auto te kunnen rijden.
     
    Groot verschil tussen "goed" leren rijden en hetgeen wat galen stelde, namelijk het "verleren" van het autorijden.

    Ben het er volkomen mee eens dat kilometers maken belangrijk is om "goed" auto te kunnen rijden.

    Inderdaad, er is een groot verschil tussen het onder controle hebben van je voertuig en daadwerkelijk feeling houden met het verkeer.
     
    van wie is dit idee?

    aYwEqVq_700b.jpg

    ik wil het wel eens proberen
     
    damm.

    moet ik eens proberen.

    beetje weinig eiwit tho.
     
    25gram valt goed mee toch

    Morgen ga ik ze maken alleen dan met pindakaas/melk/haver en kaneel denk ik.
     
    mfw allergisch voor honing en pinda's

    feels-Dr-Who.gif
     
    25gram valt goed mee toch

    Morgen ga ik ze maken alleen dan met pindakaas/melk/haver en kaneel denk ik.



    oh dacht dat het 18.25 was :o

    moet sws even kijken, ik door mijn eten op werk(ik pak liever gehakt dan kip) al hoog in vet dus misschien voor lowfat pindakaas gaan.
     
    oh dacht dat het 18.25 was :o

    moet sws even kijken, ik door mijn eten op werk(ik pak liever gehakt dan kip) al hoog in vet dus misschien voor lowfat pindakaas gaan.

    Low fat pindakaas? :gay:

    200+ gram vet/ dag checking in:D

    ik heb nog een vracht koffie creamer staan die ik niet gebruik, misschien deze week even maken. dan laat ik het wel weten of het te vreten is
     
    Low fat pindakaas? :gay:

    200+ gram vet/ dag checking in:D

    ik heb nog een vracht koffie creamer staan die ik niet gebruik, misschien deze week even maken. dan laat ik het wel weten of het te vreten is




    ik ben al dikzak, wil niet full fatty eindigen als jij ;)
     
    heb dat ooit eens gemaakt met pindakaas/whey/havermout

    best goed te doen, al werkt een shake net zo makkelijk
     
    9350/18=520 kcal, het was te mooi om waard te zijn.
    Ga ik is proberen, hoop dat ik geen diabetes krijg :o
    Havermout=1900
    Honing=1600
    Creamer=2750
    Pindakaas=3100
     
    een paar week terug van mijn taille <80cm:(
    was ik maar full fatty, dan was ik misschien eens sterk


    gvd smallere taille dan ik dan :(

    bredere taille en zwakker, ga ik het maken?
     
    190kg squat, 90kg bench, 200kg deadlift. Allen wedstrijdPR's :D
     
    Back
    Naar boven