Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #103.341
Wow Ree, jij draait ze wel losjes zeg :o

• #103.343
Je leert echt pas goed rijden door kilometers te maken vind ik. Ik rij vooral op plekken waar ik overal de weg weet en weet hoe het gaat, als ik in een drukke onbekende stad kom word ik toch wel zenuwachtig omdat ik dat niet gewend ben. Vind dus ook van mezelf dat ik niet echt goed rijd.

Man dat rij ik elke week ongeveer. Pas goed leren rijden na de Broa a+b rij opleidig

Groot verschil tussen "goed" leren rijden en hetgeen wat galen stelde, namelijk het "verleren" van het autorijden.

Ben het er volkomen mee eens dat kilometers maken belangrijk is om "goed" auto te kunnen rijden.

• #103.344
Groot verschil tussen "goed" leren rijden en hetgeen wat galen stelde, namelijk het "verleren" van het autorijden.

Ben het er volkomen mee eens dat kilometers maken belangrijk is om "goed" auto te kunnen rijden.

Inderdaad, er is een groot verschil tussen het onder controle hebben van je voertuig en daadwerkelijk feeling houden met het verkeer.

• #103.345
van wie is dit idee?

aYwEqVq_700b.jpg

ik wil het wel eens proberen

• #103.346
damm.

moet ik eens proberen.

beetje weinig eiwit tho.

• #103.348
25gram valt goed mee toch

Morgen ga ik ze maken alleen dan met pindakaas/melk/haver en kaneel denk ik.

• #103.349
mfw allergisch voor honing en pinda's

feels-Dr-Who.gif

• #103.350
25gram valt goed mee toch

Morgen ga ik ze maken alleen dan met pindakaas/melk/haver en kaneel denk ik.

oh dacht dat het 18.25 was :o

moet sws even kijken, ik door mijn eten op werk(ik pak liever gehakt dan kip) al hoog in vet dus misschien voor lowfat pindakaas gaan.

• #103.351
oh dacht dat het 18.25 was :o

moet sws even kijken, ik door mijn eten op werk(ik pak liever gehakt dan kip) al hoog in vet dus misschien voor lowfat pindakaas gaan.

Low fat pindakaas? :gay:

200+ gram vet/ dag checking in:D

ik heb nog een vracht koffie creamer staan die ik niet gebruik, misschien deze week even maken. dan laat ik het wel weten of het te vreten is

• #103.352
Low fat pindakaas? :gay:

200+ gram vet/ dag checking in:D

ik heb nog een vracht koffie creamer staan die ik niet gebruik, misschien deze week even maken. dan laat ik het wel weten of het te vreten is

ik ben al dikz*k, wil niet full fatty eindigen als jij ;)

• #103.354
heb dat ooit eens gemaakt met pindakaas/whey/havermout

best goed te doen, al werkt een shake net zo makkelijk

• #103.355
9350/18=520 kcal, het was te mooi om waard te zijn.
Ga ik is proberen, hoop dat ik geen diabetes krijg :o
Havermout=1900
Honing=1600
Creamer=2750
Pindakaas=3100

• #103.356
  • #103.357
190kg squat, 90kg bench, 200kg deadlift. Allen wedstrijdPR's :D

Terug
Naar boven