MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #106.121
Uh ja, ze heeft wel gebruikt ja.
Wie zei van niet dan?
Zolang je niet gebruikt als je powerlift bij de npb, kan je moeilijk zeggen: nee jij mag niet want je hebt vroeger gebruikt.
Ik heb ook dingen gebruikt van de dopinglijst, voor ik wedstrijden deed, dan zouden ze mij ook moeten uitsluiten (ook al gaf het mij geen voordeel of zo).
Wat heb jij gebruikt dat op de dopinglijst staat dan?

• #106.124
Istanbul- Bostanci
Geen openlucht gym, maar een winkel in sportkleding.[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #106.125
Wat heb jij gebruikt dat op de dopinglijst staat dan?

Unstoppable met nor-dmaa.
Dit heeft dus geen voordelig effect voor wedstrijden, maar staat wel op de dopinglijst.
Verder vroeger vast wel bepaalde medicatie of zo gehad dat op de lijst staat, wat mijn prestaties niet heeft beïnvloed overigens, maar daardoor is uitsluiten obv vroeger 'gebruik van middelen van de dopinglijst' niet haalbaar.

Laatst bewerkt:
  • #106.126
Kalie mussel is natty

• #106.127
zullen we nu even gaan discussiëren over de vraag of brad pitt gisteravond angelina jolie van achter heeft genomen? denk dat die discussie ongeveer net zo waardevol zal zijn

• #106.128
zullen we nu even gaan discussiëren over de vraag of brad pitt gisteravond angelina jolie van achter heeft genomen? denk dat die discussie ongeveer net zo waardevol zal zijn

Wat denk jij? Of zou zij hem met een strapon hebben genomen?

• #106.129
ik denk dat brad pitt liever missionary sekst

dit baseer ik nergens op MAAR HET IS MIJN MENING

• #106.130
ik denk dat brad pitt liever missionary sekst

dit baseer ik nergens op MAAR HET IS MIJN MENING

hahahahaha jij bent echt dom dat is echt niet normaal jij hebt echt een beurt nodig met je mening, ben je weer bezig

Wat denk jij? Of zou zij hem met een strapon hebben genomen?

Niet uit te sluiten in ieder geval. En als zij dat in het verleden hebben gedaan, betekent het dan dat zij dat nog steeds doen? En dat alle acteurs en actrices dat doen? Maar hoe komen we erachter? Bewijs is makkelijk te omzeilen.

• #106.131
hahahahaha jij bent echt dom dat is echt niet normaal jij hebt echt een beurt nodig met je mening, ben je weer bezig

Niet uit te sluiten in ieder geval. En als zij dat in het verleden hebben gedaan, betekent het dan dat zij dat nog steeds doen? En dat alle acteurs en actrices dat doen? Maar hoe komen we erachter? Bewijs is makkelijk te omzeilen.

Andere hobby zoeken, je gaat het nooit maken. Ik bedoel het overigens niet als haat, ik meen het serieus. Als je zo minimaal weet, weet je gewoon dat dit niet echt de hobby voor je is. In zeker mate geldt dit overigens ook voor je broer trouwens.

• #106.132
Imho is het vrij triest als je zogenaamd leeft voor de sport en anderen ridiculiseert maar je een 55kg bench failt, maar ik bemoei niet.

• #106.133

Ik zou jezelf bezig gaan houden met simpelere vragen. Dit is blijkbaar toch te moeilijk voor je.

• #106.139
Mooi zo.

Een hele fijne avond nog.

Terug
Naar boven