Jaja
Moeten wij je de komende twee maanden in de phm app weer van elke scheet die gelaten wordt op dbb op de hoogte stellen zeker.
Net als de vorige keer.
Vertel hier dan ook even van de komende tijd wat er in de phm app wordt gezegd, dankje.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaja
Moeten wij je de komende twee maanden in de phm app weer van elke scheet die gelaten wordt op dbb op de hoogte stellen zeker.
Net als de vorige keer.
Jaja
Net als de vorige keer.

InnnnnnnDoe je ook mee met de mockmeet bij fox in februari. Dan is m'n dag wel goed.
wat een bs, deze maand nog de 8k aangetikt en ik ging met honger naar bed
In die vids eten ze ook gewoon rotzooi en komen nog niet tot de 10Ligt aan je voedingskeuze.
Mac donalds dagen tik ik easy 8k aan en heb honger.
8k aan rijst met kip en ik wil dood.
In die vids eten ze ook gewoon rotzooi en komen nog niet tot de 10
In die vids eten ze ook gewoon rotzooi en komen nog niet tot de 10

Meeste mensen doen het zonder te drinken (op ijs na). Lijkt easy, maar plan voor de grap op mfp maar eens 10k in. Rond de 7k loop ik vast. Maar dat komt misschien omdat ik al heel lang onder de 3k zitZijn er ook nog regels voor die 10.000 kcal ''challenges''? Mag je drinken? Mag je van 1 product meerdere porties nemen?
Anders kan je gewoon 4x een kapsalon nemen (4913 kcal), 4x grote milkshake (1660 kcal) en 3x een big tasty met bacon (2670 kcal).
De overige 757 kcal vul je dan gewoon op door totaal 8 glazen (van 250 ml) cola te drinken tussendoor.
Easyyyyyy
inb4 doe dan
Zijn er ook nog regels voor die 10.000 kcal ''challenges''? Mag je drinken? Mag je van 1 product meerdere porties nemen?
Anders kan je gewoon 4x een kapsalon nemen (4913 kcal), 4x grote milkshake (1660 kcal) en 3x een big tasty met bacon (2670 kcal).
De overige 757 kcal vul je dan gewoon op door totaal 8 glazen (van 250 ml) cola te drinken tussendoor.
Easyyyyyy
inb4 doe dan
Laat die melk maar zitten joh, dan is het veel makkelijker.olijfolie mengen met melk, liter olijfolie, 4L melk ofzo, dan zit je wel safe denk ik
ik zit aan de t3 dus dat wacht niet tot de volgende dagAllemaal leuk en aardig tot dat je de volgende dag op de wc zit..