AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • hell93 is echt het type dat een kuil graaft voor een ander, er zelf hard invalt en dan alles zo gaat verdraaien dat het lijkt alsof zij het niet was.:roflol:
    Echt een dodelijke combinatie: dom , irritant en eigenwijs zijn. Dat die vriend van je je nog niet door de muur heeft gegooid is mij echt een raadsel.
     
    hell93 is echt het type dat een kuil graaft voor een ander, er zelf hard invalt en dan alles zo gaat verdraaien dat het lijkt alsof zij het niet was.:roflol:
    Echt een dodelijke combinatie: dom , irritant en eigenwijs zijn. Dat die vriend van je je nog niet door de muur heeft gegooid is mij echt een raadsel.

    Als je alles verdraait wordt het lastig verbergen dat je niet bent gevallen hoor. Laatst nog m'n enkel verdraaid en iedereen zei gelijk "heuy ben je gevallen wowowow"
     
    Als je alles verdraait wordt het lastig verbergen dat je niet bent gevallen hoor. Laatst nog m'n enkel verdraaid en iedereen zei gelijk "heuy ben je gevallen wowowow"
    Doe je ook mee met de mockmeet bij fox in februari. Dan is m'n dag wel goed.
     
    hell93 is echt het type dat een kuil graaft voor een ander, er zelf hard invalt en dan alles zo gaat verdraaien dat het lijkt alsof zij het niet was.:roflol:
    Echt een dodelijke combinatie: dom , irritant en eigenwijs zijn. Dat die vriend van je je nog niet door de muur heeft gegooid is mij echt een raadsel.

    Je neemt het echt te serieus allemaal :roflol:
    Lekker boeiend hoe jij mij ziet, je kent mij niet eens hahaha
     
    welke dag is dat precies?
    ik zal rond die tijd toch nog een keer in die omgeving zijn, dus misschien kom ik ook wel even kijken
    Dacht de 21e en geen zin om mee te doen?
     
    Dacht de 21e en geen zin om mee te doen?

    ok.
    aangezien zowel mijn knie als mijn schouder stuk zijn lijkt het mij verstandig dat ik niet meedoe.
    maar mocht er een wonder gebeuren en mijn schouder voor die tijd volledig herstelt zijn zal ik er misschien over nadenken.
     
    pauze van DBB nemen :o :o
    5zgrxg.jpg
     
    Jaja
    Moeten wij je de komende twee maanden in de phm app weer van elke scheet die gelaten wordt op dbb op de hoogte stellen zeker.
    Net als de vorige keer.


    :lol:
     
    Back
    Naar boven