Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Ik weet dat het hier niet graag gehoord wordt maar ik tel niks meer, ik eet gewoon lekker en ik hou de spiegel in de gaten. Momenteel weeg ik 76.5 kg, 18% vet, 1.77m. Ik veronderstel dat ik maintenance eet (3,5/5 clean) op de ene dag en op de andere er een beetje boven of onder. Wil recomp doen tot 1 maart 2018. Tegen oktober 5x150 dl trachten te halen. Of is dat te ver gegrepen?
Recompen als natty Rip
 
Ik weet dat het hier niet graag gehoord wordt maar ik tel niks meer, ik eet gewoon lekker en ik hou de spiegel in de gaten. Momenteel weeg ik 76.5 kg, 18% vet, 1.77m. Ik veronderstel dat ik maintenance eet (3,5/5 clean) op de ene dag en op de andere er een beetje boven of onder. Wil recomp doen tot 1 maart 2018. Tegen oktober 5x150 dl trachten te halen. Of is dat te ver gegrepen?
Recompen mehh, zou persoonlijk op 18% nog iets verder door cutten en dan gaan bulken. Op 18% heb je wel wat relatief weinig speling. Als het je niet zoveel uitmaakt om 'dik' te worden dan is het oké. Oktober 2018 5x150? Waarom zou dat niet haalbaar zijn? Zo lang je maar genoeg traint en genoeg eet.
 
Recompen mehh, zou persoonlijk op 18% nog iets verder door cutten en dan gaan bulken. Op 18% heb je wel wat relatief weinig speling. Als het je niet zoveel uitmaakt om 'dik' te worden dan is het oké. Oktober 2018 5x150? Waarom zou dat niet haalbaar zijn? Zo lang je maar genoeg traint en genoeg eet.
Nee oktober 2017 nog he... :) Was ff een misverstand. :)

Ik ben zelf ooit een 95 kg geweest en ik heb wat los vel... stond 1 week geleden op 75 kg en ik merk dat alles dan wat begint te hangen en er ook niet uitziet dus wat meer massa bouwen met daar wat vet over boeit me niet kan ik in maart 2018 er toch terug afdoen. Ik heb nood aan massa vooral.
 
Nee oktober 2017 nog he... :) Was ff een misverstand. :)

Ik ben zelf ooit een 95 kg geweest en ik heb wat los vel... stond 1 week geleden op 75 kg en ik merk dat alles dan wat begint te hangen en er ook niet uitziet dus wat meer massa bouwen met daar wat vet over boeit me niet kan ik in maart 2018 er toch terug afdoen. Ik heb nood aan massa vooral.
Aha, ja als je huidige lift nu 95x1 is en je in oktober 5x150 wil tillen dan zal je in ieder geval met een kcaloverschot veel deadlift moeten trainen. In theorie is dat haalbaar maar of jij het haalt hangt vooral van jezelf af.
 
Aha, ja als je huidige lift nu 95x1 is en je in oktober 5x150 wil tillen dan zal je in ieder geval met een kcaloverschot veel deadlift moeten trainen. In theorie is dat haalbaar maar of jij het haalt hangt vooral van jezelf af.
5*95 kg nu ;)
 
Als je vroeger redelijk wat kracht hebt gehad komt het vrij snel terug heb ik gemerkt. Na twee jaar te stoppen kon ik nog met moeite 6*60 kg deadliften. Dan vier weken 2x pw gedeadlift zat al terug op de 100kg.
Natuurlijk blijft het niet zo snel gaan, en ben ondertussen weer enkele maanden gestopt en sinds deze week terug begonnen... :(
 
Wat bedoel je Hoxyz? Snap je reactie niet. :wave:
Recompen gaat je niks brengen. Al helemaal niet op jouw niveau. Als je tegen je natty max aan zit kan je daar aan denken. Als je nu gaat recompen ben je in 2018 misschien een kilo zwaarder of lichter op +- hetzelfde vet percentage. Ik zou gewoon cutten tot een 8-12% zodat je straks een jaar kan bulken. Gaat je meer profijt geven :)
 
als je in januari lid geworden bent (en dan bent begonnen met trainen ga ik vanuit) en je nu pas 95x5 deadlift zal je in oktober 150x5 niet gaan halen.
 
Recompen gaat je niks brengen. Al helemaal niet op jouw niveau. Als je tegen je natty max aan zit kan je daar aan denken. Als je nu gaat recompen ben je in 2018 misschien een kilo zwaarder of lichter op +- hetzelfde vet percentage. Ik zou gewoon cutten tot een 8-12% zodat je straks een jaar kan bulken. Gaat je meer profijt geven :)
Lichtjes bulken dan tot maart? Zie cutten niet echt zitten... heb net gecut van 24-25% naar 18%
 
Lichtjes bulken dan tot maart? Zie cutten niet echt zitten... heb net gecut van 24-25% naar 18%
Je hebt imo geen ruimte om te bulken. Post anders eens pics. Als je (mentaal)niet kan cutten. Ga dan twee weekjes rond maintenance eten en dan weer verder cutten.
 
Je hebt imo geen ruimte om te bulken. Post anders eens pics. Als je (mentaal)niet kan cutten. Ga dan twee weekjes rond maintenance eten en dan weer verder cutten.


Die july foto is best wel bedriegelijk met het licht enzo ziet het er allemaal beter uit.

Maar op die foto's reageert men ook met massa erop zetten.
 


Die july foto is best wel bedriegelijk met het licht enzo ziet het er allemaal beter uit.

Maar op die foto's reageert men ook met massa erop zetten.
Ik zou doorcutten, maar je moet doen waar jij je fijn bij voelt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Op rechts ben ik ook weer gaan bulken omdat ik (mentaal) helemaal klaar was met cutten. Toen iets van 10 maanden gebulkt. Flinke pak massa er op maar helaas ook wat vet. Achteraf baal ik wel dat ik niet doorgecut heb toen, want ik ben ondertussen al weer 18 weken aan het cutten, en dat worden waarschijnlijk nog wel 10 weken :)
 
Ik zou doorcutten, maar je moet doen waar jij je fijn bij voelt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Op rechts ben ik ook weer gaan bulken omdat ik (mentaal) helemaal klaar was met cutten. Toen iets van 10 maanden gebulkt. Flinke pak massa er op maar helaas ook wat vet. Achteraf baal ik wel dat ik niet doorgecut heb toen, want ik ben ondertussen al weer 18 weken aan het cutten, en dat worden waarschijnlijk nog wel 10 weken :)
Ja persoonlijk ben ik mentaal ook klaar met cutten na 3 maand keto te hebbe gedaan. >< Ik weet best ook dat ik nog wel wat kan doorcutten maar ik ga dat voor volgend jaar zo verder doen ik merk dat ik erg weinig massa heb... het is er wel maar niets bijzonders dus ik ga proberen wat massa te winnen tot maart 2018 en we zien wel weer... mijn streven naar mijn doel is niet zo waanzinnig meer als vroeger. Vroeger kreeg ik enkel maar stress omdat ik er niet kwam.

Moet zeggen dat jij ook een sterke vooruitgang gemaakt hebt! Top!
 
van 10 - 14 uur gaan mountainbiken... heerlijk om nu even te zitten. Intensief maar heel erg fijn... mijn eerste keer welliswaar op zo'n goedkoop huurfietsje. Heb echter in de winkel al een paar geprobeerd en ik ga zeker eentje aankopen. Iemand tips waar ik best op let. Heb eentje in Decathlon gezien voor 599 euro die me erg goed lijkt voor een beginner.

Bicycles - MTB Rockrider 560 zwart 27.5"
 
Iedere keer als ik zo'n oxygen absorber-zakje in m'n handen krijg moet ik lachen en denken aan Daster die het over z'n beef jerky strooide :roflol:
 
BB'er van de toekomst, 15 jaar oud, heeft toestemming van zijn ouders om in de gym te trainen. Gespot met db benchpress. Met 2x6kg vloog hij flink uit de bocht, maar 2x4kg hanteerde hij heel verdienstelijk. Daarna geholpen met db front en lateral raises. Of ik nog meer tips voor oefeningen voor het bovenlichaam had. Zeker, schrijf maar op en maak anders eens een afspraak met de personal trainer, als dat mag.
 
Back
Naar boven