Heeft wrs een (geen)mes bij omdat jij haar (niet meer) stalkt![]()
Ze is bang mishandeld te worden of weer verkracht te worden..
Denk eerder dat het komt omdat ik een schrale ecto bent en ze denkt dat je van aas geen stijve meer kan krijgen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft wrs een (geen)mes bij omdat jij haar (niet meer) stalkt![]()

Je bent al even gek als mijn dood broertje... Die wandeld ook rustig rond alsof die nog leeft.Ze is bang mishandeld te worden of weer verkracht te worden..
Denk eerder dat het komt omdat ik een schrale ecto bent en ze denkt dat je van aas geen stijve meer kan krijgen![]()
Goeie vakantie! 
HawloDus jouw dating poule bestaat uit minderjarigen en/of labiele chicks. :') thug life
Elite dating noemen ze dat d8 ik. lolDus jouw dating poule bestaat uit minderjarigen en/of labiele chicks. :') thug life
Vertel eens iets nieuwsDus jouw dating poule bestaat uit minderjarigen en/of labiele chicks. :') thug life
Jij kan mij benchpressen als ik mijn max rep benchpress![]()

Hoe krijg je die db's in de lucht? Ik gebruikte voor de 44kg db's en had daar al moeite mee deze een beetje deftig omhoog te steken.
Heb je wel een halve rom gebruikt voor maximale MMC EN TUT?
Hoe krijg je die db's in de lucht? Ik gebruikte voor de 44kg db's en had daar al moeite mee deze een beetje deftig omhoog te steken.
Hahahaha......
Paardvrouw heeft sws een hoog ha-ha gehalte.Hahahaha......
god***domme wat zijn vrouwen toch grappig was ik maar een vrouw
Wat wil je?Vandaag onwaarschijnlijk vette spierpijn in kuiten, dat voelt pas goed![]()