Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Chick die nadat ik hond had uitgelaten vroeg hoe veel gewicht er aan stang zat, dus ik vragen of ze t helemaal opgetild had. Zei ze niet helemaal, dus ik denk dafuq wat bedoel je.

Loop met dr naar boven deadlift ze zo 100 kilo :roflol:

Zou Pics van ass posten als geen gf material was

Feelsbadman chick die net zoveel deadlift als jezelf
 
BB'er van de toekomst, 15 jaar oud, heeft toestemming van zijn ouders om in de gym te trainen. Gespot met db benchpress. Met 2x6kg vloog hij flink uit de bocht, maar 2x4kg hanteerde hij heel verdienstelijk. Daarna geholpen met db front en lateral raises. Of ik nog meer tips voor oefeningen voor het bovenlichaam had. Zeker, schrijf maar op en maak anders eens een afspraak met de personal trainer, als dat mag.
Goed verhaal bedankt voor het delen.
 
Maar hoe is haar kop? Ik heb nu het beeld van een 30 kilo te zware plofkip.
 
Eindelijk gaan ze dat hufter-gedrag aanpakken...bellen in de auto

"Hij" heeft mijn leven behoorlijk op z'n kop gezet...
 
Eindelijk gaan ze dat hufter-gedrag aanpakken...bellen in de auto

"Hij" heeft mijn leven behoorlijk op z'n kop gezet...

Waarom mag ik in mijn automaat auto mijn telefoon niet aan mijn oor houden terwijl een ander wel zijn schakelpook mag vasthouden? Het vasthouden van de telefoon is niet het probleem maar de afleiding die daarvoor zorgt, of dat nu komt omdat je met iemand aan het praten bent of omdat je naar het scherm kijkt staat los van het vasthouden of niet.

Ik leg overigens telefoon gewoon met luidspreker op mijn schoot :o

Ze zouden ook moeten gaan bekeuren op te langzaam rijden. Schijt irritant al die kut bejaarden die hier in de regio 40 rijden waar je 60 mag en 60 rijden waar je 80 mag. 'Om van het uitzicht te genieten'. Je moet op de weg letten ouwe, niet op het uitzicht.
 
Voor jouw geldt dat niet natuurlijk....
 
Voor jouw geldt dat niet natuurlijk....

Wijs er alleen op hoe achterlijk en primitief sommige regels zijn.

Ik heb nog nooit boete voor telefoon vast houden gehad, sowieso luister ik liever naar muziek in de auto dan naar stom geouwehoer van iemand anders :o
 
Chick die nadat ik hond had uitgelaten vroeg hoe veel gewicht er aan stang zat, dus ik vragen of ze t helemaal opgetild had. Zei ze niet helemaal, dus ik denk dafuq wat bedoel je.

Loop met dr naar boven deadlift ze zo 100 kilo :roflol:

Zou Pics van ass posten als geen gf material was

Feelsbadman chick die net zoveel deadlift als jezelf
motivatie
 
Kijk maar uit ze heeft mss een strap-on, chick die zo kan deadliften.

:roflol: ze heeft maar een klein handtasje waar net haar pyjama in kan.

Kijk sowieso altijd of ze geen shit bij zich heeft, ze heeft best wel issues waardoor ze nooit over straat durft te gaan zonder mes op zak :o haal dr daarom altijd op :o
 
:roflol: ze heeft maar een klein handtasje waar net haar pyjama in kan.

Kijk sowieso altijd of ze geen shit bij zich heeft, ze heeft best wel issues waardoor ze nooit over straat durft te gaan zonder mes op zak :o haal dr daarom altijd op :o
comment_ZzF8KEFTu6u1cdwC2SIoBs9ZAR1VD7tU.jpg
 
:roflol: ze heeft maar een klein handtasje waar net haar pyjama in kan.

Kijk sowieso altijd of ze geen shit bij zich heeft, ze heeft best wel issues waardoor ze nooit over straat durft te gaan zonder mes op zak :o haal dr daarom altijd op :o
Heeft wrs een (geen)mes bij omdat jij haar (niet meer) stalkt ;)
 
Back
Naar boven