Aircore
Cool Novice
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 13%
Dat ze gaan groeien!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ze gaan groeien!

... righttttt
Hoe krijg je die db's in de lucht? Ik gebruikte voor de 44kg db's en had daar al moeite mee deze een beetje deftig omhoog te steken.

Nu erger ik me best snel aan anderen, maar als ik naar de film ga valt dat meestal wel mee. Soms heb je wel van die mong*len natuurlijk die de eerste minuten hun bek niet kunnen houden, daar erger ik me dan wel aan. En overpriced vind ik wel meevallen. Je bent voor minder dan 20 euro een 'avond zoet'. Stuk goedkoper dan uiteten.Met zn allen als autisten naar een scherm kijken, je ergeren aan andere mensen en overpriced rommel vreten.
Wat is er zo leuk aan?
Srs.
Nu erger ik me best snel aan anderen, maar als ik naar de film ga valt dat meestal wel mee. Soms heb je wel van die mong*len natuurlijk die de eerste minuten hun bek niet kunnen houden, daar erger ik me dan wel aan. En overpriced vind ik wel meevallen. Je bent voor minder dan 20 euro een 'avond zoet'. Stuk goedkoper dan uiteten.

Zonde van t geld om naar de bios te gaanVind ik wel. Idem met terras. Is gewoon gezellig, als je in ieder geval geen retarded vrienden hebt. Wat maken die paar euro's nou uit, jij bent toch miljonair.Ja sociaal zijn is iets wat je precies niet doet in een bioscoop.
Vind ik wel. Idem met terras. Is gewoon gezellig, als je in ieder geval geen retarded vrienden hebt. Wat maken die paar euro's nou uit, jij bent toch miljonair.

Nu erger ik me best snel aan anderen, maar als ik naar de film ga valt dat meestal wel mee. Soms heb je wel van die mong*len natuurlijk die de eerste minuten hun bek niet kunnen houden, daar erger ik me dan wel aan. En overpriced vind ik wel meevallen. Je bent voor minder dan 20 euro een 'avond zoet'. Stuk goedkoper dan uiteten.

stonden we voor het gemeentehuis te kijken hoe we foto gingen maken kwam net de helpende hand aangereden.

Met zn allen als autisten naar een scherm kijken. Of beamer in de keet. Of 4k tv.Uiteten is net zo goed stompzinnig, 'even wat op een terrasje drinken' al helemaal
Gewoon je zit precies dezelfde zooi te zuipen als ze in de supermarkt hebben en je betaald er 10x zo veel voor. Ja oké het is minder cool om voor je instagram op een bankje een foto van je fanta te maken maar wel een stuk goedkoper.
Ik heb gewoon een 4K tv thuis staan en in keet hebben we beamer hangenZonde van t geld om naar de bios te gaan
Oom van me heeft bedrijf met 100 eigen vrachtwagens en hij rijdt in een 10 jaar oude Volvo s80
Het heeft misschien een reden waarom sommige mensen rijk zijn
Met zn allen als autisten naar een scherm kijken. Of beamer in de keet. Of 4k tv.
Gelukkig is dat heel anders dan de hele dag op dbb spenderen.

Mijn baas ook. Miljonair woont in Duitsland neemt zijn afval mee naar de zaak haha.

4k is echt te slechte kwaliteit, kun je nauwelijks naar kijken man.Uiteten is net zo goed stompzinnig, 'even wat op een terrasje drinken' al helemaal
Gewoon je zit precies dezelfde zooi te zuipen als ze in de supermarkt hebben en je betaald er 10x zo veel voor. Ja oké het is minder cool om voor je instagram op een bankje een foto van je fanta te maken maar wel een stuk goedkoper.
Ik heb gewoon een 4K tv thuis staan en in keet hebben we beamer hangenZonde van t geld om naar de bios te gaan