MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #114.883
Hoe krijg je die db's in de lucht? Ik gebruikte voor de 44kg db's en had daar al moeite mee deze een beetje deftig omhoog te steken.

Zorgen dat je sterk genoeg bent om de dumbbells in positie te krijgen ;)

Maar het is wel vrij lastig inderdaad

• #114.884
Steve o yeah dude. Leuke show ook.

• #114.885
Pathé unlimited via ing gehaald

• #114.887
Met zn allen als autisten naar een scherm kijken, je ergeren aan andere mensen en overpriced rommel vreten.

Wat is er zo leuk aan? :roflol:

Srs.
Nu erger ik me best snel aan anderen, maar als ik naar de film ga valt dat meestal wel mee. Soms heb je wel van die mong*len natuurlijk die de eerste minuten hun bek niet kunnen houden, daar erger ik me dan wel aan. En overpriced vind ik wel meevallen. Je bent voor minder dan 20 euro een 'avond zoet'. Stuk goedkoper dan uiteten.

• #114.888
Iets met sociaal zijn

• #114.889
Nu erger ik me best snel aan anderen, maar als ik naar de film ga valt dat meestal wel mee. Soms heb je wel van die mong*len natuurlijk die de eerste minuten hun bek niet kunnen houden, daar erger ik me dan wel aan. En overpriced vind ik wel meevallen. Je bent voor minder dan 20 euro een 'avond zoet'. Stuk goedkoper dan uiteten.

Uiteten is net zo goed stompzinnig, 'even wat op een terrasje drinken' al helemaal :roflol:

Gewoon je zit precies dezelfde zooi te zuipen als ze in de supermarkt hebben en je betaald er 10x zo veel voor. Ja oké het is minder cool om voor je instagram op een bankje een foto van je fanta te maken maar wel een stuk goedkoper.

Ik heb gewoon een 4K tv thuis staan en in keet hebben we beamer hangen :o Zonde van t geld om naar de bios te gaan

• Like
Waarderingen: mat
  • #114.891
  • #114.892
Vind ik wel. Idem met terras. Is gewoon gezellig, als je in ieder geval geen retarded vrienden hebt. Wat maken die paar euro's nou uit, jij bent toch miljonair.

Oom van me heeft bedrijf met 100 eigen vrachtwagens en hij rijdt in een 10 jaar oude Volvo s80

Het heeft misschien een reden waarom sommige mensen rijk zijn en anderen niet

geen geld aan stompzinnigen dingen uitgeven

Ik koop wel mijn fanta en vreten bij de supermarkt en gooi diesel in die kut auto van me en ga het aan zee op vreten. Zijn we met zn 4e net zo veel kwijt ook al is het 120 km rijden naar de zee :roflol:

• #114.893
Elke zaterdagmiddag naar t terras crew checkin' in

• #114.894

Vind de ervaring van films in de bios een stuk leuker dan thuis. Toch een avondje of middag lekker eruit.

Dat mensen aso doen dat kan altijd ofcourse. Komt gelukkig nier vaak voor. En anders wordt er al meteen iemand bijgeroepen die corrigeert. Het is echt geen dierentuin waarin je een film kijkt.

En wie zegt dat ik elke x in de bios mezelf vol ga stouwen met popcorn, chips en-/of andere dingen? :o

• #114.895
Waren laatst nog yolo naar Bloemendaal gereden :roflol: stonden we voor het gemeentehuis te kijken hoe we foto gingen maken kwam net de helpende hand aangereden.

IMG_0712.png

IMG_0713.png

Eindigde uiteindelijk zaten we bij paar lui in Zandvoort, was vriend van ons bij 1 van hun in de auto gestapt. Waren ze nog tegen een boom aan geboekt :o

IMG_0714.jpg

Kan me nou niet bedenken hoe 15 euro bij de bios leuker en of socialer besteed zou zijn :roflol:

• Like
Waarderingen: mat
  • #114.896
Uiteten is net zo goed stompzinnig, 'even wat op een terrasje drinken' al helemaal :roflol:

Gewoon je zit precies dezelfde zooi te zuipen als ze in de supermarkt hebben en je betaald er 10x zo veel voor. Ja oké het is minder cool om voor je instagram op een bankje een foto van je fanta te maken maar wel een stuk goedkoper.

Ik heb gewoon een 4K tv thuis staan en in keet hebben we beamer hangen :o Zonde van t geld om naar de bios te gaan
Met zn allen als autisten naar een scherm kijken. Of beamer in de keet. Of 4k tv.

Gelukkig is dat heel anders dan de hele dag op dbb spenderen.

• #114.898
Met zn allen als autisten naar een scherm kijken. Of beamer in de keet. Of 4k tv.

Gelukkig is dat heel anders dan de hele dag op dbb spenderen.

Zit alleen op dbb als aan het werk ben of aan het trainen ben :o

Geloof ook dat ik praktisch 3 jaar niet op dbb gezeten heb :roflol:

Alleen nu weer.. omdat ben gaan trainen.. en om wat te doen te hebben op t werk :o

• #114.900

4k is echt te slechte kwaliteit, kun je nauwelijks naar kijken man.

Terug
Naar boven