Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij bent vast werknemer van de maandZit alleen op dbb als aan het werk ben of aan het trainen ben
Geloof ook dat ik praktisch 3 jaar niet op dbb gezeten heb
Alleen nu weer.. omdat ben gaan trainen.. en om wat te doen te hebben op t werk![]()
Simply amazingJeej, de verhalen uit de wondere wereld van Xyzyx zijn terug. In b4 de politie achtervolging.
Heeeeey
hhhhhhiiiiiiiii
Jeej, de verhalen uit de wondere wereld van Xyzyx zijn terug. In b4 de politie achtervolging.

als ze me nodig hebben sta ik 9 van 10 x met half uur voor de deur. Ik zorg er gewoon voor dat die onzin snel klaar is dan kan ik me bezig houden met zinloze dingen en me vervolgens goed voelen over het feit dat ik ook nog betaald krijg.
100 posts per dag had je. En dat allemaal om je hoge status te bevestigen.Zit alleen op dbb als aan het werk ben of aan het trainen ben
Geloof ook dat ik praktisch 3 jaar niet op dbb gezeten heb
Alleen nu weer.. omdat ben gaan trainen.. en om wat te doen te hebben op t werk![]()
100 posts per dag had je. En dat allemaal om je hoge status te bevestigen.

Ik heb geen hekel aan je hoor.
heiiii stuurde jij mij laatst niet een PRIVEbericht op de feestboek

Aaaah absinthe. The green fairy. Mijn favoriete sterke drank.
ja tinder begon te vervelen dus ik dacht ik probeer het hier
Oom van me heeft bedrijf met 100 eigen vrachtwagens
wat een feest he:$:$:$heiiii stuurde jij mij laatst niet een PRIVEbericht op de feestboek