MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

Carloz

Altijd aan het cutten, iedere dag is een cheatday
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
12 mei 2009
Stuur hem net door op de Feyenoord whatsapp groep, vragen er een paar man wie dit zijn....ik ben ouhouuuuuud :eek:

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Stuur hem net door op de Feyenoord whatsapp groep, vragen er een paar man wie dit zijn....ik ben ouhouuuuuud :eek:
Het is tijd om andere groepjes op te zoeken.

polotraxx

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
8 jun 2010
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Oud? Mijn neefje van 12 jaar kent deze zelfs :')
Wordt zelfs nog steeds bijna dagelijks uitgezonden, in België dan toch.

Struggle

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
10 jan 2012
Lengte
1m90
Massa
100kg
Jaar rijverbod voor ‘grootverdiener’ die zigzagt in file
Een bestuurder die op de E17 in Wetteren tussen de file laveerde, is bij verstek veroordeeld. De politierechter in Dendermonde legde hem een boete van 3.000 euro en een jaar rijverbod op. Bovendien moet hij opnieuw slagen in alle examens.

De man zigzagde tussen de wagens en reed ook op de pechstrook. Toen de politie hem staande hield, zei hij dat hij er zich niks van aantrok omdat hij toch 20.000 euro verdiende per maand.

“Als het hem toch niets uitmaakt, zullen we hem een mooie straf opleggen”, zei politierechter D’hondt. De man moet zich ook bij een dokter aanbieden om te kijken of hij nog rijgeschikt is. De uitspraak daarover volgt in maart volgend jaar. (KBD)

:roflol:

Ach, ik heb dat kleingeld meteen maar even overgemaakt.

GeenEiwittenVoorJe18Bent

Ripped Bodybuilder
Winner Of The Internet
Lid geworden
24 okt 2016
Lengte
1m80
Massa
50kg
Vetpercentage
35%
Niet dat ik de tendens heb om andere mensen uit te lachen of te kleineren met hun gymprestaties maar ik kreeg vandaag toch wel een smile op mijn gezicht toen iemand BORs zat te doen met een 10kg plate in zijn handen.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Niet dat ik de tendens heb om andere mensen uit te lachen of te kleineren met hun gymprestaties maar ik kreeg vandaag toch wel een smile op mijn gezicht toen iemand BORs zat te doen met een 10kg plate in zijn handen.

Dus jij was die lelijkerd de mij zat uit te lachen? :mad:

GeenEiwittenVoorJe18Bent

Ripped Bodybuilder
Winner Of The Internet
Lid geworden
24 okt 2016
Lengte
1m80
Massa
50kg
Vetpercentage
35%
Pas maar op dat ze niet aan je deur staan omdat je ze flikken genoemd hebben :roflol:
Pfft ik download al jaren illegale torrents met mijn IP adres open en bloot. Stoer he? Nee maak me gewoon geen zorgen in België mag toch alles ongestraft. Voor een moord krijg je hier maar enkele jaartjes.

EigenWereld

Freaky Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
28 nov 2014
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Pfft ik download al jaren illegale torrents met mijn IP adres open en bloot. Stoer he? Nee maak me gewoon geen zorgen in België mag toch alles ongestraft. Voor een moord krijg je hier maar enkele jaartjes.
Inb4 zyzz sloopt minderjarige meisjes in belgie

GeenEiwittenVoorJe18Bent

Ripped Bodybuilder
Winner Of The Internet
Lid geworden
24 okt 2016
Lengte
1m80
Massa
50kg
Vetpercentage
35%
Inb4 zyzz sloopt minderjarige meisjes in belgie
Kom maar naar hier xyzyx , pedofilie wordt hier amper gestraft. En als je geklist wordt gewoon even onder de zonnebank gaan liggen en daarna iedereen racist noemen en je bent vrij :trollfacex:

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Kom maar naar hier xyzyx , pedofilie wordt hier amper gestraft. En als je geklist wordt gewoon even onder de zonnebank gaan liggen en daarna iedereen racist noemen en je bent vrij :trollfacex:

Ik ga me gewoon bruin laten spuiten en als 16 jarige jasmed inschrijven als asielzoeker

Carloz

Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
12 mei 2009
Tip: zeg dat je 1 januari geboren bent, 2X afgestudeerd aan universiteit maar papieren kwijt, zorg voor neptranen, geitewollen sokken en sandalen en dreadlocks.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Tip: zeg dat je 1 januari geboren bent, 2X afgestudeerd aan universiteit maar papieren kwijt, zorg voor neptranen, geitewollen sokken en sandalen en dreadlocks.

:roflol: Dreadlocks zijn voor negers

Carloz

Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
12 mei 2009
Precies!! Vluchteling uit Sierra Leone spelen, zoek een roodharige hulpverleenster met veel grijze uitgroei en een geruite rok en je krijgt alles wat je wilt. Zelfs de rechter zal coulance met je moeten hebben, anders zal voornoemde hulpverleenster de rechter het wel eens moeilijk maken!

GeenEiwittenVoorJe18Bent

Ripped Bodybuilder
Winner Of The Internet
Lid geworden
24 okt 2016
Lengte
1m80
Massa
50kg
Vetpercentage
35%
Precies!! Vluchteling uit Sierra Leone spelen, zoek een roodharige hulpverleenster met veel grijze uitgroei en een geruite rok en je krijgt alles wat je wilt. Zelfs de rechter zal coulance met je moeten hebben, anders zal voornoemde hulpverleenster de rechter het wel eens moeilijk maken!
394.jpg

Naar boven