- Waardering
- 2.615
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
- 35%
Het niveau was hier nooit hoog

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het niveau was hier nooit hoog

1412 berichten geleden was het hoger.
Hoger dan de belgische staatsschuld?

Eikels!
Ik was zo blij met 2000 likes en jullie verpesten het!![]()

Eikels!
Ik was zo blij met 2000 likes en jullie verpesten het!![]()

Perongeluk tosti apparaat van 220 euro gekochtdrukte bij bol.com op meer betaal opties en opeens dankjewel voor je bestelling, zal wel van credit card afgegaan zijn.
Morgen paar goede tosti's bouwen, dream bulk

was aan het rond neuzen naar zelfde als ze in gevangenis hadden was aan kijken welke van 2 goedkoper was en waar beste kon bestellen. Wilde eigenlijk pas kopen als loon binnen had maar goed 
Je kan het pakketje gewoon weigeren aan de deur. Kost weinig moeite en je hebt je geld weer terug ofwel wordt niet afgeschreven.Perongeluk tosti apparaat van 220 euro gekochtdrukte bij bol.com op meer betaal opties en opeens dankjewel voor je bestelling, zal wel van credit card afgegaan zijn.
Morgen paar goede tosti's bouwen, dream bulk
Je kan het pakketje gewoon weigeren aan de deur. Kost weinig moeite en je hebt je geld weer terug ofwel wordt niet afgeschreven.
Als het van credit card af is word het toch eind van maand van rekening af gehaald.
Je kan het pakketje gewoon weigeren aan de deur. Kost weinig moeite en je hebt je geld weer terug ofwel wordt niet afgeschreven.
)anders gebruik maken van retourrecht , altijd je geld terug zonder gezeur
(ik wel eens dingen besteld bij Bol ,en dan een indentieke nieuwe kapotte retour gestuurd ,altijd netjes mijn geld terug en gratis omgeruild voor een wel werkende ,pauper 2.0)
Ja ach moest nog nieuwe speakers bestellen voor mijn auto, zoals nu voor uit ziet ga ik die niet voor eind van maand terug krijgen dus haal die volgende maand wel.