AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat een leven heb je toch. Deze pauper moet z'n paupertostis in de pan maken. So jelly
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Wat een leven heb je toch. Deze pauper moet z'n paupertostis in de pan maken. So jelly

Gewoon naar de gevangenis gaan krijg je gratis kaas, gratis brood en gratis beschikking over een tantoe goed tosti apparaat G.

En keggies die zorgen dat je niet weg loopt :roflol:
 
Wat een leven heb je toch. Deze pauper moet z'n paupertostis in de pan maken. So jelly

Gewoon naar de gevangenis gaan krijg je gratis kaas, gratis brood en gratis beschikking over een tantoe goed tosti apparaat G.

En keggies die zorgen dat je niet weg loopt :roflol:

Oh nee, dan zou ik nog bij mijn ouders wonen, geen opleiding hebben, kutbaantje, omgaan met verstandelijk beperkte jonge meisjes, de gangster van een of ander boerengat uithangen en dagelijks mijn avonturen op dbb moeten posten.

:trollface:
 
Oh nee, dan zou ik nog bij mijn ouders wonen, geen opleiding hebben, kutbaantje, omgaan met verstandelijk beperkte jonge meisjes, de gangster van een of ander boerengat uithangen en dagelijks mijn avonturen op dbb moeten posten.

:trollface:

Right in the feels :sad:

Pas maar op dat je de popo niet aan je deur krijgt omdat je ze verstandelijk beperkt noemt :roflol:
 
Gratis ijs bij mcdonalds voor lange wachtten :roflol:
 
EAF4_EB5_A_F5_A1_44_F6_BEAF_B7_B0_DD7_B06_A3.jpg


:o was aan het rond neuzen naar zelfde als ze in gevangenis hadden was aan kijken welke van 2 goedkoper was en waar beste kon bestellen. Wilde eigenlijk pas kopen als loon binnen had maar goed :roflol:

Inb4 gevangenis moet wel waar zijn

in de gevangenis hebben ze tosti apparaten van 225 euro???....
i don't even.
 
EAF4_EB5_A_F5_A1_44_F6_BEAF_B7_B0_DD7_B06_A3.jpg


:o was aan het rond neuzen naar zelfde als ze in gevangenis hadden was aan kijken welke van 2 goedkoper was en waar beste kon bestellen. Wilde eigenlijk pas kopen als loon binnen had maar goed :roflol:

Inb4 gevangenis moet wel waar zijn

Knip volgende x je info eruit email etc want dit kan je nog steeds lezen :)

Gmail account
 
Snap dat nooit, je kan een tosti ook volledig gratis in de pan maken. Waarom kopen mensen dat :p

Makkelijk :roflol:

Zat niks geen acceptgiro ofzo bij alleen pakbon, ben benieuwd wanneer ik dat moet gaan betalen :o
 
Makkelijk :roflol:

Zat niks geen acceptgiro ofzo bij alleen pakbon, ben benieuwd wanneer ik dat moet gaan betalen :o

Paar maand later krijg jij extra rekening omdat jij niet betaald hebt. Niet jou schuld natuurlijk.

Of

Je kan bol.com er ook op attenderen dat jij nog moet betalen. Zo moeilijk is dat niet.
 
Paar maand later krijg jij extra rekening omdat jij niet betaald hebt. Niet jou schuld natuurlijk.

Of

Je kan bol.com er ook op attenderen dat jij nog moet betalen. Zo moeilijk is dat niet.

:roflol: Eerste aanmaning mogen geen extra kosten aan zitten.

Ik bel ze over 3 weken wel, normaal krijg je met 2 weken wel brief thuis van jo je moet nog betalen kut.
 
zal wel van credit card afgegaan zijn. :roflol:
Makkelijk :roflol:

Zat niks geen acceptgiro ofzo bij alleen pakbon, ben benieuwd wanneer ik dat moet gaan betalen :o
Je zegt dat je hebt betaald met creditcard. Dan zit er geen acceptgiro bij eh? Als ik middels iDeal betaal heb ik ook nooit een acceptgiro of iets.
 
Koopt pauper Jasper nu ook al spullen op krediet? :o
Nee natuurlijk niet. Dit is gewoon besteld zodat hij er een printscreen van kon maken + een verhaaltje op dbb wat 'm een paar likes bezorgd en dan bij levering retourzenden. Jwt :roflol: I Xyzyx I
 
Je zegt dat je hebt betaald met creditcard. Dan zit er geen acceptgiro bij eh? Als ik middels iDeal betaal heb ik ook nooit een acceptgiro of iets.

Nee dat vermoed ik, maar er staat niks afgeschreven op dat ding.
 
Back
Naar boven