Credit card is makkelijk in het buitenland of als je in buitenland shit besteld, gebruik hem verder nooit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Account - facturen betalen -> ... betaald/ niet betaald.Nee dat vermoed ik, maar er staat niks afgeschreven op dat ding.
Account - facturen betalen -> ... betaald/ niet betaald.

Wanneer de uitslag?
Ik heb hem van kruidvat.Wat een leven heb je toch. Deze pauper moet z'n paupertostis in de pan maken. So jelly

Ik heb hem van kruidvat.
Was 12 euro maar moest wachten tot hij met gele sticker naar 6 was afgeprijsd. Nu wel voor 214 euro aan brood, ham, en kaas in de vriezer gegooid.![]()

Ik ben daar nooit geweest. Dus weet ook niet wat ik mis.

Spannend! Zal voor je duimen.Over twee weken m'n verdediging die voor 30% mee zal tellen en dan hoor ik ook wat het cijfer van m'n scriptie is (70%).
Ik ben daar nooit geweest. Dus weet ook niet wat ik mis.![]()

Over twee weken m'n verdediging die voor 30% mee zal tellen en dan hoor ik ook wat het cijfer van m'n scriptie is (70%).
Heb je daar ook geleerd om salades te maken?

Tossing his salad.
Jouw berichten zijn al erg genoeg als je ze 1maal post hoorIk zat daar op een dieet van tosti’s, kroepoek, snoep en Chocomel
Avondeten maakte een kerel uit de Antillen die geen geld had maar wel goed kon koken dus ik kocht gewoon wat hij op lijstje zette![]()
Ik zat daar op een dieet van tosti’s, kroepoek, snoep en Chocomel
Avondeten maakte een kerel uit de Antillen die geen geld had maar wel goed kon neuken dus ik kocht gewoon wat hij op lijstje zette ,
was echt een zorgzame minnaar![]()