MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik snap heel dat big deal van "nummer geven" niet :'). Het is niet alsof ik even zeg waar ik woon. Op whatsapp praten is gemakkelijker dan op een site en als het mij niet meer zint "doei" *blok*.
 
je snapt het big deal niet van je nummer geven aan een jongen die letterlijk veroordeeld is voor stalken(?)

:roflol:
 
je snapt het big deal niet van je nummer geven aan een jongen die letterlijk veroordeelt is voor stalken(?)

:roflol:
Dat wist ik toen ook nog niet. Is niet de enige hier waarmee ik app hoor.
 
...maar het kan wel de laatste zijn...:eek:
 
Ik snap heel dat big deal van "nummer geven" niet :'). Het is niet alsof ik even zeg waar ik woon. Op whatsapp praten is gemakkelijker dan op een site en als het mij niet meer zint "doei" *blok*.

Om de intentie die hij heeft om met je te praten :scratch: Vind dat toch wat naief overkomen voor iemand van 21.

Maargoed, verder zelf weten hoor :) Uiteindelijk is het xyzje maar.
 
Ik snap heel dat big deal van "nummer geven" niet :'). Het is niet alsof ik even zeg waar ik woon. Op whatsapp praten is gemakkelijker dan op een site en als het mij niet meer zint "doei" *blok*.

Als je facebook messenger op je telefoon hebt staan kan je je facebook profiel achterhalen door je +316 nummer in de facebook search balk in te typen.
Dus het antwoord op je vraag is ja, ja, ja, ja, ja.
 
„Hé schatje, wat zie je er mooi uit. Mag ik je telefoonnummer?”

Dan zou ik ook direct m'n nummer geven :heart:
hé lekkerdier we kennen elkander nog niet zo goed maar ik ben een lekkere neger met een grote peniskoker die ook vorstelijk gevuld is met een stekelig voorwerp zou je me willen daten
 
Als je facebook messenger op je telefoon hebt staan kan je je facebook profiel achterhalen door je +316 nummer in de facebook search balk in te typen.
Dus het antwoord op je vraag is ja, ja, ja, ja, ja.

Werkt precies toch niet hoor. En heel m'n profiel is afschermd? :') En dan nog word je niet echt veel wijzer van m'n facebook, staat zo goed als niks op.
 
Werkt precies toch niet hoor. En heel m'n profiel is afschermd? :') En dan nog word je niet echt veel wijzer van m'n facebook, staat zo goed als niks op.

Jij zou een fantastische vrouw voor Xyzizo zijn. Droomkoppel.
 
je snapt het big deal niet van je nummer geven aan een jongen die letterlijk veroordeeld is voor stalken(?)

:roflol:
Om het heel precies te doen is hij aangeklaagd wegens misbruik van twee minderjarigen, uiteindelijk veroordeeld voor;

- misbruik van 1 slachtoffer van 15 jaar (was toen zelf 25), en het betalen van een schadevergoeding en een behandeling in een psychiatrische kliniek. Hij is verminderd toerekeningsvatbaar en de kans op herhaling is daardoor groot.

- hij, onze huis Benno. L, heeft het slachtoffer gechanteerd met een brief waarin stond dat ze seks moest hebben anders werd er een foto openbaar gemaakt en tevens haar vriendin gepakt. Ook deed hij zich jonger voor. Daarnaast moest ze drie maanden een relatie onderhouden met hem.

- volgens deskundigen leidt hij aan parafilie, seksuele voorkeur voor meisjes tussen de 12 & 16. Is ziekelijk eigenwijs, en heeft "sterke opvattingen" over seks. Neigt naar pd-nos en adhd.
 
intredasting. staat die uitspraak ergens openbaar?
 
Ik weet niet wat triester is. Dat of het feit dat jij alles tot in de puntjes weet :roflol:.

Edit: oh nvm is gewoon uitspraak rechter
 
intredasting. staat die uitspraak ergens openbaar?
Dat staat ergens ja. Doe ik niet uit het hoofd. Zet ik niet openbaar, dat heeft onze Benno L liever niet, dat respecteer ik verder.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Back
Naar boven