XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (6 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

• Kathlinoo

Ripped Bodybuilder
    Lid geworden
    25 sep 2017
    Lengte
    1m75
    Massa
    65kg
    Gefeliciteerd! wat ga je doen?
    Niets bijzonders hoor. Een paar maandjes werken in een supermarkt tot ik weer ga studeren. Zakcentje verdienen (zodat ik weer fitness spullen kan kopen hehe) :eyes:

Die man nam het wel heel serieus allemaal. "Ja, we zoeken mensen met een zeker intellectueel enzovoort". Dude, het is werken in een supermarkt.. I mean

giphy.gif

Peter R.

Onder Koffer
    Elite Member
    +15 jaar member
    Lid geworden
    16 mei 2006
    Niets bijzonders hoor. Een paar maandjes werken in een supermarkt tot ik weer ga studeren. Zakcentje verdienen (zodat ik weer fitness spullen kan kopen hehe)
    Gefeliciteerd, altijd leuk om aangenomen te worden. Maar ehm, je had "fcking veel stress" voor een (bij)baantje in een supermarkt? How come?
    Vandaag gebeld dat ik maandag op gesprek mag komen voor 'n sollicitatie. Weet nu niet of dat mijn dag goed heeft gemaakt want het bezorgt mij fcking veel stress :').

Kathlinoo

Ripped Bodybuilder
    Lid geworden
    25 sep 2017
    Lengte
    1m75
    Massa
    65kg
    Gefeliciteerd, altijd leuk om aangenomen te worden. Maar ehm, je had "fcking veel stress" voor een (bij)baantje in een supermarkt? How come?

Ben een super onzeker en verlegen persoon, zoiets geeft mij dus al kei veel zenuwen en stress, voor niks bijzonders uiteindelijk.

Peter R.

Onder Koffer
    Elite Member
    +15 jaar member
    Lid geworden
    16 mei 2006
    Ben een super onzeker en verlegen persoon, zoiets geeft mij dus al kei veel zenuwen, voor niks bijzonders
    Maak er een kracht van en niet jouw valkuil. In deze bleek het onnodig. Perfectionisme is een mooi streven maar geen absoluut ding. In Japan hebben ze daar "wabi sabi" op bedacht.

Banshee

Freaky Bodybuilder
    Lid geworden
    18 jan 2016
    Lengte
    1m82
    Massa
    76kg
    Toen je het gaf had hij wel vermoedens kunnen hebben jegens een zekere kwetsbaarheid. Daar hebben mensen zoals IxxyzzI doorgaans een neusje voor.
    En die buiten ze dan compleet uit!!!

Kathlinoo

Ripped Bodybuilder
    Lid geworden
    25 sep 2017
    Lengte
    1m75
    Massa
    65kg
    Toen je het gaf had hij wel vermoedens kunnen hebben jegens een zekere kwetsbaarheid. Daar hebben mensen zoals IxxyzzI doorgaans een neusje voor.

Moest hij mij niet van 5 jaar geleden kennen had die dat waarschijnlijk niet gevraagd of was die überhaupt niet begonnen met praten :') :eyes:

Kathlinoo

Ripped Bodybuilder
    Lid geworden
    25 sep 2017
    Lengte
    1m75
    Massa
    65kg
    Dus een van mijn eerdere vragen "of je onder of boven de 16 was tijdens het geven van de app" was net aan op de grens. Tel je zegeningen, een ervan is de afstand tussen jou en IxxyzzzI. :roflol:

Heeft mijn nummer pas sinds februari hoor :'). Heeft mij hier 5 jaar geleden zitten "pesten" op het forum, that's it.

Peter R.

Onder Koffer
    Elite Member
    +15 jaar member
    Lid geworden
    16 mei 2006
    Heeft mijn nummer pas sinds februari hoor :'). Heeft mij hier 5 jaar geleden zitten "pesten" op het forum, that's it.
    Oke ik begreep 5 jaar terug. Hoe kom je erbij je nummer te geven terwijl je "gepest' bent? Welk voordeel biedt dat jou?

Kathlinoo

Ripped Bodybuilder
    Lid geworden
    25 sep 2017
    Lengte
    1m75
    Massa
    65kg
    Oke ik begreep 5 jaar terug. Hoe kom je erbij je nummer te geven terwijl je "gepest' bent? Welk voordeel biedt dat jou?
    Long story short:
    Herkende mij, is begonnen met praten, nummer gegeven omdat via de app het makkelijker babbelen was. Blokken kon altijd nog.

Peter R.

Onder Koffer
    Elite Member
    +15 jaar member
    Lid geworden
    16 mei 2006
    Long story short:
    Herkende mij, is begonnen met praten, nummer gegeven omdat via de app het makkelijker babbelen was.
    Classic. Welke voordelen het jou dan ook biedt, laat de voordelen prevaleren boven de nadelen. Succes met je nieuwe baan.

Kathlinoo

Ripped Bodybuilder
    Lid geworden
    25 sep 2017
    Lengte
    1m75
    Massa
    65kg
    Classic. Welke voordelen het jou dan ook biedt, laat de voordelen prevaleren boven de nadelen. Succes met je nieuwe baan.
    Het is niet dat we veel praten, laatste keer was een maand terug ofzo :').

Naar boven