MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Om het heel precies te doen is hij aangeklaagd wegens misbruik van twee minderjarigen, uiteindelijk veroordeeld voor;

- misbruik van 1 slachtoffer van 15 jaar (was toen zelf 25), en het betalen van een schadevergoeding en een behandeling in een psychiatrische kliniek. Hij is verminderd toerekeningsvatbaar en de kans op herhaling is daardoor groot.

- hij, onze huis Benno. L, heeft het slachtoffer gechanteerd met een brief waarin stond dat ze seks moest hebben anders werd er een foto openbaar gemaakt en tevens haar vriendin gepakt. Ook deed hij zich jonger voor. Daarnaast moest ze drie maanden een relatie onderhouden met hem.

- volgens deskundigen leidt hij aan parafilie, seksuele voorkeur voor meisjes tussen de 12 & 16. Is ziekelijk eigenwijs, en heeft "sterke opvattingen" over seks. Neigt naar pd-nos en adhd.
:roflol::roflol::roflol:
 
Jasper T. kan toch niet xyzyx zijn, die is toch niet ziekelijk eigenwijs.
 
  • Like
Waarderingen: mat
De Heerdenaar vindt dat hij geen hulp nodig heeft. ,,Ik vermijd nu gewoon contact met jonge meisjes, dat gaat goed.''

Op welke manier gaat dat dan goed wanneer je zijn verhalen hier leest? :scratch:
 
Maar wat kan hij doen met alleen een nummer? Haar fb staat toch geblokkeerd!!!!:roflol:

Valt me eigenlijk tegen dat er geen DBB knokploeg langs is geweest bij deze veroordeelde kindermisbruiker, aangezien er zelfs een topic is waar pedofielen de dood verwenst worden, maar als ze dan de kans hebben....:o
 
Ik ga echt stuk om dat artikel op AD.

T. zegt zelf van niet, volgens hem verzinnen de meisjes van alles en zijn ze ook nog eens ‘schijnheilig’.
en
Het eerste seksuele contact was volgens haar in zijn auto. ,,Hij zou me naar huis brengen".
en
,,Zij bleef mij maar hinderlijk achtervolgen, ook toen ze een contactverbod voor mij had geregeld. Geen idee waarom ze mij vals beschuldigd, waarschijnlijk om geld van mij af te troggelen.''

Gvd zijn al die verhalen dus toch echt :roflol:
 
Maar wat kan hij doen met alleen een nummer? Haar fb staat toch geblokkeerd!!!!:roflol:

Valt me eigenlijk tegen dat er geen DBB knokploeg langs is geweest bij deze veroordeelde kindermisbruiker, aangezien er zelfs een topic is waar pedofielen de dood verwenst worden, maar als ze dan de kans hebben....:o

Dit is hier duidelijk de knuffel pedofiel van het forum
 
Maar wat kan hij doen met alleen een nummer? Haar fb staat toch geblokkeerd!!!!:roflol:
Gastje, ik wéét dat je met enkel mijn nummer niets anders over mij kan vinden. So calm your tits ;)
 
Ik kan niet geloven dat dit artikel echt is, wtf haha

Ze zijn angstig, hebben weinig zelfvertrouwen en hebben moeite om andere mensen te vertrouwen. ,,Vooral jongens. Als ze aardig tegen me doen, denk ik meteen dat ze seks willen'', liet een van hen weten.
Dat is toch ook zo?

Hun moeders lazen ook indrukwekkende verklaringen voor. ,,Ons leven is opgeschud, we moesten van alles doen om onze dochter te beschermen'', zei eentje. De ander: ,,Wij hebben hiermee de zwaarste tijd van ons leven meegemaakt. Onze dochter wil nog niet in therapie, maar we hebben een hond voor haar gekocht.
Wut?
 
Gastje, ik wéét dat je met enkel mijn nummer niets anders over mij kan vinden. So calm your tits ;)
Door je nummer vind je al je naam, met je naam vind je alweer meer. Hij heeft op dit moment je naam, nummer en je schermnaam die je waarschijnlijk om meerdere sites gebruikt. Ik denk dat je niet begrijpt hoe simpel het is om dingen over jou te traceren. Hij zou zelfs je wachtwoord kunnen kopen bij dat grote dataleak (Have I Been Pwned: Check if your email has been compromised in a data breach) van laatst en ja ook jouw wachtwoorden zijn daar uitgelekt. Ik sta er nog steeds versteld van hoe naief sommige mensen zijn en denken dat ze online niet makkelijk op te sporen zijn.:roflol:
 
Gastje, ik wéét dat je met enkel mijn nummer niets anders over mij kan vinden. So calm your tits ;)
Challenge accepted. Geef je telefoonnummer maar.
giphy.gif
 
Door je nummer vind je al je naam, met je naam vind je alweer meer. Hij heeft op dit moment je naam, nummer en je schermnaam die je waarschijnlijk om meerdere sites gebruikt. Ik denk dat je niet begrijpt hoe simpel het is om dingen over jou te traceren. Hij zou zelfs je wachtwoord kunnen kopen bij dat grote dataleak (Have I Been Pwned: Check if your email has been compromised in a data breach) van laatst en ja ook jouw wachtwoorden zijn daar uitgelekt. Ik sta er nog steeds versteld van hoe naief sommige mensen zijn en denken dat ze online niet makkelijk op te sporen zijn.:roflol:

Ik ga er niet eens op in, you have no clue. Als een IT'er niet eens iets kan vinden over mij met enkel m'n nummer dan zal de dreiging wel serieus meevallen :'). Maar gelukkig ken je mij zo goed :thinking:
 
Het is inderdaad niet zo omdat je iemand z'n nummer hebt dat je daardoor onmiddelijk meer vindt.
 
Dat ligt aan de toegang die je hebt natuurlijk. Maar met een burner wordt het al een stuk uitdagender idd..
 
"Daarnaast is hij ‘ziekelijk eigenwijs"

:orly:
 
Fantastisch artikel :roflol:. Staan zoveel grappige dingen in :roflol:. Lijkt wel geschreven door een 15 jarige :trollface:.
Ten eerste dat van die brief, maakt totaal geen sense :roflol:.
Dan dat van die gsm, is wel heel kansloos onderzoek geweest :roflol:.
Weinig zelfvertrouwen en moeite om andere mensen te vertrouwen, tja als je iemand random op het internet vertrouwt...
En dan dat van die hond :hahaha:.
Ik snap niet zo goed waar iedereen zich hier druk in maakt, het kan mij niet echt een flikker schelen wat xyxyxxy in zijn vrije tijd doet, hij zorgt voor leuke verhalen en that's it.
En je laten chanteren door een foto in onderbroek :duh:
 
Fantastisch artikel :roflol:. Staan zoveel grappige dingen in :roflol:. Lijkt wel geschreven door een 15 jarige :trollface:.
Ten eerste dat van die brief, maakt totaal geen sense :roflol:.
Dan dat van die gsm, is wel heel kansloos onderzoek geweest :roflol:.
Weinig zelfvertrouwen en moeite om andere mensen te vertrouwen, tja als je iemand random op het internet vertrouwt...
En dan dat van die hond :hahaha:.
Ik snap niet zo goed waar iedereen zich hier druk in maakt, het kan mij niet echt een flikker schelen wat xyxyxxy in zijn vrije tijd doet, hij zorgt voor leuke verhalen en that's it.
En je laten chanteren door een foto in onderbroek :duh:
Ja wtf verwacht je van iemand die niet volwassen is? Ga je nou echt de schuld leggen bij een klein meisje :roflol: hij is niet voor niks veroordeelt...

Hij kiest natuurlijk ook de domste en naiefste uit, want dat is wat hij wil.
 
Back
Naar boven