Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

Banshee

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2016
Lengte
1m82
Massa
76kg
Wat moet je als 20 jarige met een nieuwe goede fiets in Utrecht? :roflol:

Je gaat toch ook geen zakje drugs over het hek van een afkickkliniek gooien en dan boos worden dat ze het opgesnoven hebben?
Wat een achterlijke vergelijking. Het is helemaal niet verboden om met een goede fiets rond te rijden, gewoon fikken af en ga er zelf voor werken.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Wat een achterlijke vergelijking. Het is helemaal niet verboden om met een goede fiets rond te rijden, gewoon fikken af en ga er zelf voor werken.

Nou een taart tussen een groep hongerige negers zetten dan en boos worden als die even later opgegeten is.

Nee het is niet verboden maar niet alles dat niet echt slim is moet verboden zijn.

Vonk

Prof. dr.
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2008
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Nou een taart tussen een groep hongerige negers zetten dan en boos worden als die even later opgegeten is.

Nee het is niet verboden maar niet alles dat niet echt slim is moet verboden zijn.

Zoals zitten aan minderjarige meisjes :dunno:

Brutushakt

Ripped Bodybuilder
Most annoying
Lid geworden
10 nov 2016
Lengte
1m81
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Een schreeuwend bontkraagje die zo druk was met amok maken dat hij tegen een stoeprand aan knalde en op zijn smoel ging. Een van de weinige keren dat ik het getoeter van auto's kon velen.
vertel>>>?

roei- en fietsfanaat

Advanced Bodybuilder
Elite Member
Challenge Winner
Pindakaas Baas
Lid geworden
28 nov 2015
Lengte
1m82
Massa
70kg
Vetpercentage
8%
Een schreeuwend bontkraagje die zo druk was met amok maken dat hij tegen een stoeprand aan knalde en op zijn smoel ging. Een van de weinige keren dat ik het getoeter van auto's kon velen.

Laatst ook zo'n kut scooter die mij afsnijdt door over te steken waar dat niet mag, als ik er dan wat van zeg meteen kanker dit, kanker dat (hij reed ook nog voor thuisbezorgd, goede marketing). Is die ,o druk met omkijken en schreeuwen dat die tegen een paal oprijdt. Karma is a bitch:rolleyes:

ThuggishRuggish

🧊
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Laatst ook zo'n kut scooter die mij afsnijdt door over te steken waar dat niet mag, als ik er dan wat van zeg meteen kanker dit, kanker dat (hij reed ook nog voor thuisbezorgd, goede marketing). Is die ,o druk met omkijken en schreeuwen dat die tegen een paal oprijdt. Karma is a bitch:rolleyes:

Sorry man eten werd koud dus moest snel snel jwz.

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Fietste en had ruzie met wat ik zag een vrouwelijke automobilist. KK dit KK dat en was zo druk met achterom kijken en druk doen dat die tegen de stoeprand botste, balans verloor en op ze smoel ging. Was grappig. Auto's die vervolgens langs reden gingen toeteren. Maakte het af. Zal wel lage suikerspiegel hebben gehad.

Nomen Nescio

.
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
14 mrt 2010
Wat moet je als 20 jarige met een nieuwe goede fiets in Utrecht? :roflol:

Je gaat toch ook geen zakje drugs over het hek van een afkickkliniek gooien en dan boos worden dat ze het opgesnoven hebben?

giphy.gif

GeenEiwittenVoorJe18Bent

Ripped Bodybuilder
Winner Of The Internet
Lid geworden
24 okt 2016
Lengte
1m80
Massa
50kg
Vetpercentage
35%
Another one bites the dust.
Hahahahaha de online fitness community is echt geweldig gewoon. Jason Blaha , Jason Genova, etc :roflol:.
Goodnight AlphaDestiny, u had a good run.

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Kijk ik net NPO1 zie ik zendtijd voor politieke partijen PVV, zenden ze die reclamespot uit gedurende drie minuten op groot scherm.

Moest lachen.

Brutushakt

Ripped Bodybuilder
Most annoying
Lid geworden
10 nov 2016
Lengte
1m81
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
KARMA IS BITCH

Naar boven