- Waardering
- 8.339
WTF dude, you're kidding? Zo niet, ga werken voor je geld i.p.v. andermans eigendom stelen. Ik hoop dat je achterhaald en opgepakt wordt.![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WTF dude, you're kidding? Zo niet, ga werken voor je geld i.p.v. andermans eigendom stelen. Ik hoop dat je achterhaald en opgepakt wordt.![]()
Waarom zou ik werken voor geld om dan een fiets te kopen, als ik niet hoef te werken en een fiets kan stelen?
Nieuw klokje, ben ook aan het kijken voor een Rolex Datejust.
Waarom zou ik werken voor geld om dan een fiets te kopen, als ik niet hoef te werken en een fiets kan stelen?
Deze Domino's fietskoerier snapt het tenminste (4 mei), niet meer van deze tijd:
![]()
Maar het meest kutte is nog wel dat m'n fiets gejat is, en de gym 5km verderop zit, en ik dus geen tijd had een andere fiets te fiksen.
Even gemeld op het werk dat je een tweede smartphone bij hebt.Oh daarom keek hij me zo raar aan even later
Wait wut
Vrijspraak voor hier gezegd zouden hebben dat harmke een dure h**r was![]()
Oh daarom keek hij me zo raar aan even later
Wait wut