XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Huawei P20 pro gekozen bij contract verlenging, hnggggg
    Come at me 40MP camera en octacore processor.

    Zit een van de betere camera's op las ik (Bekeek hem voor mijn ega, camera was daarbij de belangrijkste eis).

    Helaas geen 3.5mm poortje, dus straks op zoek naar een bluetooth headset?
     
    Zit een van de betere camera's op las ik (Bekeek hem voor mijn ega, camera was daarbij de belangrijkste eis).

    Helaas geen 3.5mm poortje, dus straks op zoek naar een bluetooth headset?

    Volgens mij de beste camera tot nu toe op een smartphone. Front camera is zelfs 24 MP.
    Krijg de Freebuds Wireless Earbuds erbij twv €159 :D
     
    Vandaag vierde bokstraining, en de pols en schouder blijven pijnvrij!! Wat een opluchting.
    Bijna 1u45 getraind, 1300 kcal (volgens mijn horloge, geen idee hoe betrouwbaar dat is). De cut gaat goed.
    En de kootjes van de ringvinger en pink van rechterhand doen wellicht pijn door een slechtvgenezen breuk/kwetsuur en niet reuma zoals eerder gedacht. Binnenkort foto's laten nemen. Na evaluatie door de arts kijken wat er aan gedaan kan worden. Maar het hindert het sporten niet.
     
    Huawei P20 pro gekozen bij contract verlenging, hnggggg
    Come at me 40MP camera en octacore processor.

    2nvvo0.jpg

    J/k!Ben benieuwd, geen huawei fan maar specs zijn ok though.


    OT:

    2q2mg3p.jpg


    M'n rozenstruikje.:o
     
    2nvvo0.jpg

    J/k!Ben benieuwd, geen huawei fan maar specs zijn ok though.


    OT:

    2q2mg3p.jpg


    M'n rozenstruikje.:o

    Huawei is echt top. Daar kan je echt niks verkeerd van zeggen. Stevige behuizing en al de rest werkt zoals het hoort. Ik kon bij mijn abonnement kiezen tussen een lite en de nokia 7+. Ik koos de 7 + omdat die een iets groter scherm had en er iets steviger en stijlvol uitzag; En de reviews waren beter. Maar niet zo goed als jouw pro versie denk ik. koop maar onmiddellijk een screen protector en een hoesje; Ik raad je aliexpress aan. Voor 6 euro totaal heb je beiden.

    oothandel huawei p20 pro case leather Gallerij - Koop Goedkope huawei p20 pro case leather Loten op Aliexpress.com
     
    Volgens mij de beste camera tot nu toe op een smartphone. Front camera is zelfs 24 MP.
    Krijg de Freebuds Wireless Earbuds erbij twv €159 :D
    Ik ga altijd opzoek naar een telefoon met een front camera die minder megapixels heeft zodat ik op selfies minder lelijk lijk.
     
    Je hebt er alleen zo weinig aan op zo'n klein scherm :)

    Tegenwoordig kan je je foto's ook op je computer zetten, wist je dat? :)

    2nvvo0.jpg

    J/k!Ben benieuwd, geen huawei fan maar specs zijn ok though.

    Zelf nog nooit eerder Huawei gehad. Laat me vooral afgaan op de specs van een telefoon. Heb nu de LG G5 (twee jaar geleden met abbo afgesloten) die ook echt prima is.

    Huawei is echt top. Daar kan je echt niks verkeerd van zeggen. Stevige behuizing en al de rest werkt zoals het hoort. Ik kon bij mijn abonnement kiezen tussen een lite en de nokia 7+. Ik koos de 7 + omdat die een iets groter scherm had en er iets steviger en stijlvol uitzag; En de reviews waren beter. Maar niet zo goed als jouw pro versie denk ik. koop maar onmiddellijk een screen protector en een hoesje; Ik raad je aliexpress aan. Voor 6 euro totaal heb je beiden.

    oothandel huawei p20 pro case leather Gallerij - Koop Goedkope huawei p20 pro case leather Loten op Aliexpress.com

    Heb al besteld :)
    Koop geen screenprotectors meer, alleen maar tempered glass.
    bol.com | Ntech - 2 Pack - Huawei P20 Pro Screen Protector / Beschermglas GlazenTempered Glass
    bol.com | Huawei P20 Pro Silicon Case Pink
     
    Ik ga altijd opzoek naar een telefoon met een front camera die minder megapixels heeft zodat ik op selfies minder lelijk lijk.

    :roflol:

    Bro tip: beetje vettige vinger over je frontcam lensje halen, heeft zelfde effect.
    Yep ervaringsdeskundige:o
     
    Deze week 80 uur werken, maar kan vandaag eerder naar huis.
     
    Volgens mij de beste camera tot nu toe op een smartphone. Front camera is zelfs 24 MP.
    Krijg de Freebuds Wireless Earbuds erbij twv €159 :D

    Had de review op Tweakers.net gelezen, daar waren ze het met je eens.

    Geen ervaring met die aerbuds, maar voor die advies prijs vast uitstekend spul. Heb zelf Een Bose quiltcomfort 35 (ivm noise cancelation in de gym) en een cheap Xiaomi sport mini setje kost nog geen 19euro die ik aansluit op mijn smartwatch voor muziek als ik surf.

    Veel plezier met de nieuwe phone en buds!
     
    :roflol:

    Bro tip: beetje vettige vinger over je frontcam lensje halen, heeft zelfde effect.
    Yep ervaringsdeskundige:o

    Bro tip: zijn ook apps met filters erop.
    Ook handig is de panorama functie voor selfies waarop we in de volle breedte zichtbaar zijn :eyebrow:
     
    Tegenwoordig kan je je foto's ook op je computer zetten, wist je dat? :)



    Zelf nog nooit eerder Huawei gehad. Laat me vooral afgaan op de specs van een telefoon. Heb nu de LG G5 (twee jaar geleden met abbo afgesloten) die ook echt prima is.



    Heb al besteld :)
    Koop geen screenprotectors meer, alleen maar tempered glass.
    bol.com | Ntech - 2 Pack - Huawei P20 Pro Screen Protector / Beschermglas GlazenTempered Glass
    bol.com | Huawei P20 Pro Silicon Case Pink
    Ja ik bedoelde eigenlijk dat Tempered glass.
     
    Deze week 80 uur werken, maar kan vandaag eerder naar huis.
    Waw! je kan dat af en toe doen , maar doe dit niet te vaak; Ik weet niet hoe oud je bent maar zelf al denk je er tegen te kunnen, het zal zich binnen een paar jaar wreken. Niet doen dus.
     
    Bijna klaar met examens nakijken
     
    Back
    Naar boven