- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ie hard genoeg zijn best doet komt ie er gewoon rood uit hoor...

Nja, tugserugse zit echt niet overmatig verstopt en aambeien heeft ie heus niet.Als ie hard genoeg zijn best doet komt ie er gewoon rood uit hoor...
Nja, als het enkel de lul betreft ziet niemand het so makes no senseDan komt je lul er bruin uit. En jij had toch niet zoveel met bruin?
Als ie hard genoeg zijn best doet komt ie er gewoon rood uit hoor...
Doet me denken aan de laatste aflevering van 13 reasons![]()
Ja die was wel op het randje zeg, al vond ik het einde echt een vette anti climax.. Hij had van mij dat hele t*ring bal op mogen blazen..
duurt waarschijnlijk 10 minuten tot xixiixieieuilxlxlxli weer tevoorschijn komt

Nah ga er niet meer inhoudelijk op reageren, heb mijn zegje gedaan en gezegd waar iedereen terecht kon om meer info te vragen
Ik heb me altijd netjes gedragen en de politie liep mij lastig te vallen. Door die versterkers had ik gewoon een reden om hun eens goed lastig te vallen.
En dan belt een agent pisleip met achterlijke claims op dat ik zijn collega niet moet stalken (terwijl ik alleen maar het algemene politie nummer gebeld heb en nooit naar een specifieke collega gevraagd heb) dus mijn doel is bereikt.
Dus beter houden zij nu mij met rust en heb ik geen politie drama meer, anders heb ik nog een hele lijst met dingen waar ik ze mee lastig kan vallen en omdat ik geen laptop heb en onbeperkt naar 0900-8844 kan bellen ga ik dat ook zeker doen als ze weer beginnen met hun geetter
Dus als de politie mee leest en ze van plan zijn mij weer lastig te vallen.. zoek dan eerst even alle shit op waar ik afgelopen 5 jaar netjes om gevraagd heb maar niet gekregen heb omdat ik niet door bleef zeuren.![]()

Het ergste is... ik heb dus nog niet alles gezien. Ik las zoveel over die scene in de laatste aflevering dat ik uit nieuwsgierigheid ben gaan doorspoelen... Ben pas bij aflevering 7 haha..
Wij hebben expres geen spoilers gelezen.. Wisten echt niet wat we zagen.. How to create a psycho killer. Toch best wel mooi neergezet van de makers, waar we toe in staat zijn en dat elk verhaal meerdere kanten heeft.Al een paar jaar hoorSoms doe je me echt denken aan van die mannen aan de bar die een heel levensverhaal gaan vertellen zonder dat iemand er naar vraagt.. niet erg. Maar duurt nu al twee dagen aan 1 stuk door volgens mij.![]()

Soms doe je me echt denken aan van die mannen aan de bar die een heel levensverhaal gaan vertellen zonder dat iemand er naar vraagt.. niet erg. Maar duurt nu al twee dagen aan 1 stuk door volgens mij.![]()
Wij hebben expres geen spoilers gelezen.. Wisten echt niet wat we zagen.. How to create a psycho killer. Toch best wel mooi neergezet van de makers, waar we toe in staat zijn en dat elk verhaal meerdere kanten heeft.

Soms doe je me echt denken aan van die mannen aan de bar die een heel levensverhaal gaan vertellen zonder dat iemand er naar vraagt.. niet erg. Maar duurt nu al twee dagen aan 1 stuk door volgens mij.![]()

Ja en omdat ik niet zo'n debiel wil zijn plemp ik het maar hier neer, dan word ik er in het echte leven niet op aangekeken. Als ik het uitknopje van mijn telefoon in druk zijn gelijk alle meningen en gezeur weg![]()