MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ja en omdat ik niet zo'n debiel wil zijn plemp ik het maar hier neer, dan word ik er in het echte leven niet op aangekeken. Als ik het uitknopje van mijn telefoon in druk zijn gelijk alle meningen en gezeur weg :dunno:

    Haha ja vast jankerd.
     

    Nog steeds naïef en goedgelovig dacht ik dat het gezeik op zou houden. De politie zou de smsjes van mijn ex lezen en er achter komen dat het allemaal een leugen was en daarna Lana op het matje roepen om haar te vragen waarom ze gelogen had.

    Screenshot_20180530-140352.png


    Toen al corrupt en Kevin Dijkstra is het levende bewijs dat ze het nog steeds zijn :roflol:

    Gvd :roflol:
     
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat Galen van de laatste ~20 pagina's vindt.
     
    Toch wel gesjellig zo hier :D
     
    Die is 4 pagina’s geleden al gegeven. Pffff
    - Xyziziyz hangt met meisjes van 13/14.
    - Xyziziyz doet dit allemaal omdat hij zo aardig is voor anderen, niet omdat hij dit wil.
    - Xyziziyz gaat mensen aanklagen ofzoiets, spreekt dreigende taal.
    - Omdat Xyziziyz een strafpunt heeft gekregen hiervoor rapporteert hij nu steeds mensen die volgens hem ook foute dingen zeggen.
    - Xyziziyz gooit tussendoor nog gesprekken met naam en toenaam van meisje op forum.
    - Politie en justitie zijn teringlijers want Xyziziyz doet helemaal niks verkeerd.
     
    • Like
    Waarderingen: 040B
    Ik heb toch wel wat tijd nodig om dit te verwerken en hier een mening over te vormen.
     
    Off topic, gisteren de hele dag met die ene pallet in m'n hoofd gezeten en ik had me al voorbereid op een uitbrander maar de baas was uberchill :cool:
     
    Back
    Naar boven