Off topic, gisteren de hele dag met die ene pallet in m'n hoofd gezeten en ik had me al voorbereid op een uitbrander maar de baas was uberchill![]()
Off topic.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Off topic, gisteren de hele dag met die ene pallet in m'n hoofd gezeten en ik had me al voorbereid op een uitbrander maar de baas was uberchill![]()

Een beetje baas kun je 's-nachts straalbezopen opbellen en zeggen dat ie een leuk baasje is)))Off topic, gisteren de hele dag met die ene pallet in m'n hoofd gezeten en ik had me al voorbereid op een uitbrander maar de baas was uberchill![]()
Waar baseer je dat op? Of praat je tegen je andere persoonlijkheid? Ik raad je Fluoxetine aan.

Ik heb toch wel wat tijd nodig om dit te verwerken en hier een mening over te vormen.

Jij neemt alles veel te serieus. Niet moeilijk dat je zo veel in aanraking komt met geweld.Waar baseer je dat op? Of praat je tegen je andere persoonlijkheid? Ik raad je Fluoxetine aan.
Jij neemt alles veel te serieus. Niet moeilijk dat je zo veel in aanraking komt met geweld.

Waar baseer je dat op? Of praat je tegen je andere persoonlijkheid? Ik raad je Fluoxetine aan.
Jij hoeft mij niets aan te raden, sterker nog.. Jij kunt mij niets aanraden... Ik kan jou wel van alles voorschrijven maar jij bent een verloren zaak.Waar baseer je dat op? Of praat je tegen je andere persoonlijkheid? Ik raad je Fluoxetine aan.
Houd me vast hou me vast sancaaaa

jij bent me ook een flapuit 
Hmmmm beetje anti-psychotica gaat er bij jou wel in natuurlijk, en dat is nog maar 't neusje van de zalm... Laten we gelijk maar een heel arsenaal aanrukken, prostaatontspanners behoren zeker tot de opties. Maar we can go as far as you like...…………………………………. Snufje hier snufje daarJa zou jij mij iets kunnen voorschrijven of moet ik daarvoor bij @yasmine zijn?