MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #117.882
Mag ik ook een sticker voor mijn poëzie album?

• #117.883
Dankjewel voor de mooie sticker en het lieve stukje in mijn fluffy poezie album Thuggish

• #117.886
Gister eind meting gehad. 12% en kom een jaar geleden van dik 26%. Dus cut eindelijk klaar :D:D

Nu ff energie opbouwen en blessure vrij worden en wellicht dan door tot onder de 10%.

• #117.888
Belde het CVOM op over mijn auto

Dus ik begin uit te leggen van ej die rechter heeft dat helemaal niet besloten dat ik mijn spullen niet terug mag krijgen

Gelijk: MENEER U MAG DIT NUMMER NIET BELLEN DIT IS VOOR POLITIE EN OM

Oh lawd :roflol:

• #117.889
ik heb van die rubbere matten of zo van fitness seller en deadlift deadeners. ik dacht altijd dat dit de boel wel zou dempen maar ik heb mij zelf een techniek aangeleerd die de bb tijdens het neerleggen tijdens deadliften juist keihard tegen de vloer ''drukt'' met het gevolg een enorme dreun … dus nu worden die onderbiren altijd keihard gek als ik weer aan het deadliften ben.. en bonken ze soms zelf terug
Deadliften als je onderburen hebt is ook wel redelijk aso toch? Ik snap best dat ze dat niet tof vinden.

• Like
Waarderingen: 040B
  • #117.890
Belde het CVOM op over mijn auto

Dus ik begin uit te leggen van ej die rechter heeft dat helemaal niet besloten dat ik mijn spullen niet terug mag krijgen

Gelijk: MENEER U MAG DIT NUMMER NIET BELLEN DIT IS VOOR POLITIE EN OM

Oh lawd :roflol:

Maar zij belden jou toch?

• #117.892

Nee ik kreeg nummer via niet nader te noemen bron van de afdeling beslag CVOM

Alleen blijkbaar mogen burgers niet direct naar de beslagafdeling bellen van het CVOM op :roflol:

Heb nu het gerechtshof aan de telefoon, die jongedame zegt echt zo van uuuhhhhh ja een dashcam is niet echt een onderdeel van een auto nee.. maar dit is eigenlijk pakkie An van het OM dus ik bel hun wel even op

En wss is zij nu hun op aan het bellen :roflol:

• #117.896

• #117.899

Ja godver we moeten nu de discussie gaan houden of dingen onderdeel uitmaken van de auto.

Want als je een andere uitlaat onder de auto zet en hij wordt in beslag genomen dan is het logisch dat die uitlaat onderdeel is van de auto.

Maar de spullen die ik terug wil (dashcam, versterkers ed) zitten vast met dubbelzijdig tape en klittenband. Dus nu moeten we gewoon om fucking klittenband een rechtszaak gaan beginnen :fuu:

Blijkbaar als ik zelf geen kleine dingen naai gaan ze mij maar naaien met kleine dingen

• #117.900
Als de versterker aangesloten zit aan de installatie van de auto, dan maakt deze onderdeel uit van de auto.

• Like
Waarderingen: 040B
Terug
Naar boven