AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • 51hqGuQiNeL.jpg
     
    Als de versterker aangesloten zit aan de installatie van de auto, dan maakt deze onderdeel uit van de auto.

    Dus als jij jouw telefoon in een houder doet die in de auto zit is jouw telefoon onderdeel van de auto?
     
    Waarom is die auto eigenlijk in beslag genomen?
     
    Ja de klittenband mogen ze ook houden?

    De houder van de dashcam ook wel, maar waarom mag ik de dashcam er niet eens uit pakken?

    Een dashcam is in jouw situatie eigenlijk wel Darwin award waardig :dunno:
     
    Gaan ze de auto verkopen na inbeslagname? Dan lijkt het mij normaal dat alles dat in de auto zit qua audio etc verkocht wordt, want alles dat zich in de auto bevindt wordt in beslag genomen.
     
    • Like
    Waarderingen: 040B
    Ja de popo, je kent dat wel, gebeurt toch bij iedereen

    Oh dat.. Nou Nee.. En geloof me koolmeesjes spies je niet in je gril door 60 te rijden waar je 60 mag.. Maar nog nooit is het in ze op gekomen mijn auto te verpopoiseren.
     
    Een dashcam is in jouw situatie eigenlijk wel Darwin award waardig :dunno:

    Ja waarom denk je dat ik dat ding gekocht heb

    Gvd m'n advocaat zegt zo: ja waarom moet deze achterlijke onzin, pak die spullen er gewoon uit als je de rest van je spullen mag pakken. Dus ik zo: ja ze willen me niet bij die auto laten :roflol:

    En vervolgens: Jesus dit is van zulk laag niveau dat het bijna civiel rechtelijk

    Nu t gerechtshof weer aan de telefoon dus ik zo ja ik heb nummer van cvom beslag maar toen ik belde zeiden ze ja dit is voor politie en om dat mag jij niet bellen. Zij zo: geef dat nummer maar ik bel wel :roflol:
     
    Gaan ze de auto verkopen na inbeslagname? Dan lijkt het mij normaal dat alles dat in de auto zit qua audio etc verkocht wordt, want alles dat zich in de auto bevindt wordt in beslag genomen.

    Dus als ik met origineel ga rond rijden dan wordt hij ook in beslag genomen?
     
    Maar goed dat je verder niet werkt, anders zou je nooit tijd hebben gehad voor al dat kastje naar de muurwerk.
     
    Dus als ik met origineel ga rond rijden dan wordt hij ook in beslag genomen?
    Vraag 1; wat is de reden dat de auto in beslag werd genomen
    Vraag 2; is het in beslag genomen met als reden de auto te verkopen via bijvoorbeeld domeinen
    Vraag 3; wat kan jij eventueel nog doen om antw op vraag 2 te voorkomen?

    PS Ga nou niet een hele strijd aan om een versterkertje, dat is als een kwartjesdief miepen om een kettingslot. Laat dat de advocaat oplossen.
     
    Vraag 1; wat is de reden dat de auto in beslag werd genomen
    Vraag 2; is het in beslag genomen met als reden de auto te verkopen via bijvoorbeeld domeinen

    Rijden zonder rijbewijs en verkocht als zijnde straf voor rijden zonder rijbewijs.

    Maar dan wilt de politie niet mij de tijd geven de versterkers er uit te halen en zeggen ze dat ik dit mag doen als de auto verbeurd verklaard wordt.

    En dan vervolgens lopen ze hoog en laag te springen dat ze dat niet gezegd hebben terwijl die shit 3000 euro gekost heeft dus hoe de fuck is het logisch dat ik dat er dan in laat liggen :fuu:
     
    Vraag 1; wat is de reden dat de auto in beslag werd genomen
    Vraag 2; is het in beslag genomen met als reden de auto te verkopen via bijvoorbeeld domeinen
    Vraag 3; wat kan jij eventueel nog doen om antw op vraag 2 te voorkomen?

    PS Ga nou niet een hele strijd aan om een versterkertje, dat is als een kwartjesdief miepen om een kettingslot. Laat dat de advocaat oplossen.

    Versterkertje?

    Dashcam blackvue 2ch IR 64 gig
    Audison bit one
    Mosconi as 200.4
    Mosconi as 100.4
    Audio system hx phase speakers
    Audio system hx phase subwoofer

    Het houdertje van mijn tweeters kostte al 160 euro :roflol:
     
    Rijden zonder rijbewijs en verkocht als zijnde straf voor rijden zonder rijbewijs.

    Maar dan wilt de politie niet mij de tijd geven de versterkers er uit te halen en zeggen ze dat ik dit mag doen als de auto verbeurd verklaard wordt.

    En dan vervolgens lopen ze hoog en laag te springen dat ze dat niet gezegd hebben terwijl die shit 3000 euro gekost heeft dus hoe de fuck is het logisch dat ik dat er dan in laat liggen :fuu:
    Wat is verkocht, je auto? Omdat, je reed zonder rijbewijs? Probeer het even uit te leggen alsof je het tegen een kleuter of tegen een van die zusjes hebt.
    Versterkertje?
    Het is idd een versterkertje. Snap nou eens het grotere plaatje. Als het zo een prioriteit was dan had je je zaakjes wel op orde, dan had je nog kunnen spelen met je audio. Maar nee, nu het in beslag genomen is spring je pas hoog en laag en is het de zaak van je leven.
     
    Ja de klittenband mogen ze ook houden?

    De houder van de dashcam ook wel, maar waarom mag ik de dashcam er niet eens uit pakken?

    De dashcam wel.

    Versterkertje?

    Dashcam blackvue 2ch IR 64 gig
    Audison bit one
    Mosconi as 200.4
    Mosconi as 100.4
    Audio system hx phase speakers
    Audio system hx phase subwoofer

    Het houdertje van mijn tweeters kostte al 160 euro :roflol:

    Je audio zooi is helaas onderdeel van je auto als het aangesloten was.
     
    Als ik het goed begrijp had je ook gewoon niet kunnen rijden zonder rijbewijs? :thinking: En dan was er niets aan de hand? :thinking: En was de politie niet kwaad geweest? :thinking: En ben jij dus eigenlijk degene die in de fout gegaan bent? :thinking:

    Plz correct me if I am wrong en indien het allemaal de fout van de wereld en Harmke in het bijzonder is :aai:
     
    Back
    Naar boven