MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #117.863
Klaag me maar aan

2BF557F8-C26C-4BD1-84B6-7708BCBFC804.jpeg

Jongens on topic blijven aub

• #117.865
Jonguuuuuh

9DD14D96-C51D-4BE0-B180-E4345204CC5A.jpeg

• #117.868
Proficiat, soon 2 be mamma? :eek:

• #117.870
Zoiets dacht ik al...vandaar mijn schrikkie-smilie-ding-gevalletje

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #117.872
Ik kwam hier altijd al maar vroeger kwam men hier vaak verhalen vertellen over wat hun dag goed gemaakt had. Ik had dan zoiets van boeieuh maak daar toch een speciaal topic voor
Nou bijvoorbeeld over een cut op 1500 kcal niet dat jou dat een reet kan interesseren maar toch.

• #117.873
Ik kwam hier altijd al maar vroeger kwam men hier vaak verhalen vertellen over wat hun dag goed gemaakt had. Ik had dan zoiets van boeieuh maak daar toch een speciaal topic voor

Ja nu kan je stellen dat dit topic mijn dag goed gemaakt heeft:cheer:

• #117.876
Nieuwe sportvloer op de zolder gelegd.

• #117.877
Nieuwe sportvloer op de zolder gelegd.
ik heb van die rubbere matten of zo van fitness seller en deadlift deadeners. ik dacht altijd dat dit de boel wel zou dempen maar ik heb mij zelf een techniek aangeleerd die de bb tijdens het neerleggen tijdens deadliften juist keihard tegen de vloer ''drukt'' met het gevolg een enorme dreun … dus nu worden die onderbiren altijd keihard gek als ik weer aan het deadliften ben.. en bonken ze soms zelf terug

• #117.878
ik heb van die rubbere matten of zo van fitness seller en deadlift deadeners. ik dacht altijd dat dit de boel wel zou dempen maar ik heb mij zelf een techniek aangeleerd die de bb tijdens het neerleggen tijdens deadliften juist keihard tegen de vloer ''drukt'' met het gevolg een enorme dreun … dus nu worden die onderbiren altijd keihard gek als ik weer aan het deadliften ben.. en bonken ze soms zelf terug

Totdat je een keer met de hele zooi bij je onderburen in de woonkamer staat:D

• #117.879

Ik heb nu dunne rubberen puzzelmatten over de heele vloer liggen, deadliften e.d. zal ik doen met nog een setje extra tegels, absoluut stil zal het nooit worden, maar zolang ik geen heavy singles ga doen is het zeker acceptabel.

Terug
Naar boven