- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Inb4 onkruid het is een rozenstruik.
Ik kwam hier altijd al maar vroeger kwam men hier vaak verhalen vertellen over wat hun dag goed gemaakt had. Ik had dan zoiets van boeieuh maak daar toch een speciaal topic voorDit heeft zich echt tot mijn favoriete topic ontwikkeld![]()

Nou bijvoorbeeld over een cut op 1500 kcal niet dat jou dat een reet kan interesseren maar toch.Ik kwam hier altijd al maar vroeger kwam men hier vaak verhalen vertellen over wat hun dag goed gemaakt had. Ik had dan zoiets van boeieuh maak daar toch een speciaal topic voor
Ik kwam hier altijd al maar vroeger kwam men hier vaak verhalen vertellen over wat hun dag goed gemaakt had. Ik had dan zoiets van boeieuh maak daar toch een speciaal topic voor

en dat komt allemaal op naam van mij neem ik aan??Ja nu kan je stellen dat dit topic mijn dag goed gemaakt heeft![]()
ik heb van die rubbere matten of zo van fitness seller en deadlift deadeners. ik dacht altijd dat dit de boel wel zou dempen maar ik heb mij zelf een techniek aangeleerd die de bb tijdens het neerleggen tijdens deadliften juist keihard tegen de vloer ''drukt'' met het gevolg een enorme dreun … dus nu worden die onderbiren altijd keihard gek als ik weer aan het deadliften ben.. en bonken ze soms zelf terug
ik heb van die rubbere matten of zo van fitness seller en deadlift deadeners. ik dacht altijd dat dit de boel wel zou dempen maar ik heb mij zelf een techniek aangeleerd die de bb tijdens het neerleggen tijdens deadliften juist keihard tegen de vloer ''drukt'' met het gevolg een enorme dreun … dus nu worden die onderbiren altijd keihard gek als ik weer aan het deadliften ben.. en bonken ze soms zelf terug

Wil je nu een sticker?Baas trakteerde met roomhoorntjes, ik heb eraan weerstaan
En uiteraard het goede nieuws van de dokter![]()