Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (10 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Geldt dat ook voor OEM electronica?
    Volgens mij geldt dat voor alle zaken die je bevestigt aan een hoofdobject.
    Denk aan een bak die je monteert op een fiets. Juridisch gezien is die bak onderdeel geworden van de fiets en gaat de titel in die zin over op de eigenaar van de fiets.
     
    Dus zijn we het dus toch met elkaar eens?
     
    Ik vind de berichten nog wel wat tam vandaag hoor jongens. Zo kom ik niet aan mijn trekken...
     
    Dus gaat dat ook op voor de wielen, het stuur en ruitenwissers?
    Dat zijn standaardonderdelen van een auto en die horen dus automatisch al bij het hoofdobject. Je kunt namelijk een auto niet redelijkerwijs verkopen zonder wielen.
    Customizable troep wordt dan onderdeel van het hoofdobject wanneer het niet verwijderd kan worden zonder schade te maken (bijvoorbeed je assen of ophanging moeten veranderen om je customized wielen te bevestigen. Dan is het jammer maar zijn de wielen onderdeel van de auto).
     
    Dus zijn we het dus toch met elkaar eens?
    Jazeker :D, maar ik wist niet hoe zijn audioinstallatie was gemonteerd. Jij noemde aansluiten, maar dat was in mijn ogen niet voldoende ;).
     
    Jgvd zegt OM nu dat ze niet willen dat ik het er uit haal omdat het voertuig dan misschien beschadigd wordt dus dat ik domeinen moet bellen of zij kunnen zeggen dat het er uit gehaald kan worden zonder de auto te beschadigen

    Dus ik bel domeinen op zeggen ze ja van mij mag je maar dan moeten we toestemming van het OM binnen krijgen

    Gvd kan ik weer die mongolen bellen.

    Smerige leugenaars ook bij het OM, eerst roepen ja dat hebben de OvJ en rechter besloten en als het gerechtshof naar het OM belt is het opeens oh nee grapje hij mag ze niet terug omdat de auto misschien beschadigd raakt
     
    IMG-20180531-WA0002.jpg
     
    Laat je advocaat het oplossen en stop je energie liever ergens anders in (nee niet daarin). Jij roept eerder weerstand op bij bepaalde mensen. Als het niet volgens de regels is dan is daar van alles over te zeggen maar om zelf telkens de telefoon te grijpen gaat jouw zaak niet helpen ben ik bang.

    Ja dat kost me dan meer geld dan die shit waard is.

    En het OM zegt dat de politie die auto niet eens met die spullen er in aan had mogen leveren, auto's moeten volledig casco aangeleverd worden bij domeinen.
     
    En wat is volledig casco?
     
    Misschien sturen ze je wat van het kastje naar de muur om hier mee te lachen met je posts :p
     
    Jaspertje..
    Waar gaan we heen dan?

    Nou jij gaat naar domeinen dan denk ik:dunno:


    Realiseer me trouwens net dat die versterkers niet eens vast zitten met klittenband, ik heb alleen die haakjes helft onder die versterkers geplakt zodat deze niet door de kofferbak heen zouden glijden.

    De subwoofer ligt notabene ook gewoon los in de kofferbak omdat die zwaar genoeg is dat die niet rond schuift
     
    Even iets anders
    Wat ik me dus afvroeg, hoe zet I Xyzyx I z'n TRT in de gevangenis?
     
    Back
    Naar boven