XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • nee ik kreeg een kratje bier ter compensatie. en de caissière mocht even verplicht pauze nemen....die zal wel even separaat op dr flikker hebben gekregen.

    verder wel een leuk nieuwtje ; ik mag van defensie een opleiding volgen van mbo 4. Mocht ik dan alsnog ooit de dienst uit willen dan moeten ze mij verplicht een hogere kwalificatie geven , hbo dus. :)
     
    Mooi dat dat kan! Besteed als belastingbetaler liever daar mijn geld aan dan aan al die andere onzinnige zaken zoals kunstprojecten van miljoenen, die mooie rotondes in een wijk opleveren :rolleyes:
     
    Is momenteel een vernieuwend iets. het merendeel krijgt alleen als dienstverlater een opleiding. wat vaak gewoon vanuit je eigen opgebouwde potje is. Opleidingen tijdens je werk moet je vaak zelf bekostigen...

    Overigens als je eens zou zien waarvan een deel van je belastinggeld aan Word besteed....bijvoorbeeld het eten wat je krijgt in het veld...dan is dat heel zonde. :o:o
     
    • Like
    Waarderingen: Vonk
    Koekjes? Eet ik nooooit.

    Wel had vandaag een collega deze bij zich, 2 van op:
    5710e5c78b7945.23147303.jpg


    Inb4: 'maar 2? haha' en 'hoezo eet je geen koekjes, wat een kutleven heb jij zeg.
     
    Bij ons wordt door collega´s uit Bergen op Zoom wel eens Bersche puddingkoeken getrakteerd. Ik heb er nog nooit één op:
    DK33ofcW4AE0q1L.jpg


    Vandaag had iemand Zeeuwse bolussen, netjes afgeslagen. Iemand met Bossche bollen een paar weken terug idem.
    Ik houd het bij af en toe een stukje chocola.
     
    Wat een rare koekjes hebben jullie toch in Nederland :roflol:

    Aan deze kan ik écht niet weerstaan (ik haal er dan ook nooit in huis :p)

    depositphotos_24991331-stockafbeelding-krakeling-vormige-suiker-koekjes.jpg

    Zo slecht, maar zooooo lekker :D
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Vandaag had iemand Zeeuwse bolussen, netjes afgeslagen. Iemand met Bossche bollen een paar weken terug idem.
    Ik houd het bij af en toe een stukje chocola.

    "Nee" zeggen tegen een Bossche bol?!?!?! :eek:

    Jij spoort niet.;)
     
    "Nee" zeggen tegen een Bossche bol?!?!?! :eek:

    Jij spoort niet.;)
    Misschien wel niet, ik zeg "nee" tegen alle gebak. Nooit spijt van gehad. Ik kan altijd wel een collega verblijden met een extra stuk.
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Misschien wel niet, ik zeg "nee" tegen alle gebak. Nooit spijt van gehad. Ik kan altijd wel een collega verblijden met een extra stuk.

    Herkenbaar.
    Ik weiger ook meestal de e-eclairs, roomhoorntjes, boule de berlins, tompous,...
    Een chocolaatje zou ik wel eens nemen, maar zoals vandaag zorg ik er dan voor dat het binnen de kcal en macro's past :)
     
    Misschien wel niet, ik zeg "nee" tegen alle gebak. Nooit spijt van gehad. Ik kan altijd wel een collega verblijden met een extra stuk.

    Ik wou dat ik jouw collega was :D
     
    Laatst bewerkt:
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Ik vind het altijd een kick als er getrakteerd wordt en het lukt me om mijn voeding die dag zo aan te passen dat het binnen mijn Kcals en macro's past. Dan heb ik aan het einde van de dag echt een "yes!!!" gevoel... :D
     
    Ik vind het altijd een kick als er getrakteerd wordt en het lukt me om mijn voeding die dag zo aan te passen dat het binnen mijn Kcals en macro's past. Dan heb ik aan het einde van de dag echt een "yes!!!" gevoel... :D
    Ik wil me gewoon aan mijn schema houden. Ik kan natuurlijk het gebak wel nemen en mijn boterhammen met pindakaas en rijst en groenten wegmikken, maar dat vind ik zonde en ik denk niet dat ik op die manier mijn doelen ga bereiken. Arnold is ook geen Mr. Olympia geworden met een IIFIYM-schema'tje.
     
    Ik wil me gewoon aan mijn schema houden. Ik kan natuurlijk het gebak wel nemen en mijn boterhammen met pindakaas en rijst en groenten wegmikken, maar dat vind ik zonde en ik denk niet dat ik op die manier mijn doelen ga bereiken. Arnold is ook geen Mr. Olympia geworden met een IIFIYM-schema'tje.

    Die paar keer per jaar dat er bij ons op het werk getrakteerd wordt lig ik daar niet zo wakker van. Maar het is ook slechts mijn eigen manier van doen hé, hoe een ander er mee omgaat moet iedereen helemaal zelf weten.
     
    Die paar keer per jaar dat er bij ons op het werk getrakteerd wordt lig ik daar niet zo wakker van. Maar het is ook slechts mijn eigen manier van doen hé, hoe een ander er mee omgaat moet iedereen helemaal zelf weten.
    Wederzijds, jij denkt er ten minste bewust over na. :thumb:
    Veel mensen eten dat gebak bovenop hun standaard maaltijden en roepen dat ze van hun buikje af willen, maar dat dat maar niet lukt.
     
    Ik wil me gewoon aan mijn schema houden. Ik kan natuurlijk het gebak wel nemen en mijn boterhammen met pindakaas en rijst en groenten wegmikken, maar dat vind ik zonde en ik denk niet dat ik op die manier mijn doelen ga bereiken. Arnold is ook geen Mr. Olympia geworden met een IIFIYM-schema'tje.

    Maar ook niet met jouw type voeding en supplementen. ;)
     
    Wederzijds, jij denkt er ten minste bewust over na. :thumb:
    Veel mensen eten dat gebak bovenop hun standaard maaltijden en roepen dat ze van hun buikje af willen, maar dat dat maar niet lukt.

    Echt hé! Heb zo een mannelijke collega die constant over zijn gewicht klaagt.
    Maar als er chocola/nic-nacs/koekjes zijn werkt hij er de helft van binnen... op een namiddag :eek:
    Moet je ook niet zagen en klagen dat je jezelf te dik vindt...

    Niemand die er ooit iets van zegt, maar wel commentaar op mij geven omdat ik er geen eet of enkel als ik wat kan schuiven in mijn schema :eyes:
    Een volledige maaltijd schrappen heb ik er trouwens ook niet voor over (I :heart: my veggies), maar af en toe iets kleins erin passen moet wel kunnen vind ik :)
     
    Zeg je nu echt.....lama:haha:
     
    maar wel commentaar op mij geven omdat ik er geen eet of enkel als ik wat kan schuiven in mijn schema :eyes:

    Volgens mij komt dat vaak door afgunst, jij hebt wel de discipline om iets af te slaan of niet te nemen en daardoor zie je er goed uit. Velen hebben die discipline niet, ook ik sla wel eens wat over hoor, echt niet elk stuk gebak en koek gaat altijd naar binnen. Vooral omdat ik al klein ben krijg ik dan vaak een stortvloed aan geintjes dat ik moet groeien over me heen. Maar inmiddels ben ik 12 kilo afgevallen en bij sommige denk ik wel eens dat ze er in diezelfde tijd 12 kilo bij hebben gekregen :D Ach ik laat ze maar, als ik in de spiegel kijk ben ik tegenwoordig een heel stuk gelukkiger dan pakweg 1.5 jaar geleden :p
     
    Wederzijds, jij denkt er ten minste bewust over na. :thumb:
    Veel mensen eten dat gebak bovenop hun standaard maaltijden en roepen dat ze van hun buikje af willen, maar dat dat maar niet lukt.

    Hoe vaak krijg jij gebak aangeboden???
     
    Back
    Naar boven