- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mattentaarten uit België? Nooit van gehoord. Vroeger haalde ik voor Oud & Nieuw een ander soort matten uit België.Mattentaarten, rijsttaart en fruittaart zijn het enige gebak dat ik eet. Maar kan dan wel zonder problemen een rijsttaart naar binnen werken na mijn warme middagmaaltijd.
En dat maakte vandaag je dag goed?Iemand die naar crematie is die stuurt: ja ik hoop dat het zo nog mooi weer wordt.
Ik kon me inhouden te zeggen: ach je zit toch binnen en warm
Je krijgt van mij nog een paar stickers meid, wat een dedication.
Respect hoor. Als er hier elke week door collega's op lekkers getrakteerd zou worden en ook nog eens elke vrijdag een koek bij de koffie/thee zou krijgen van de zaak.... Ik weet niet of ik 95% van de keren nee zou kunnen zeggen als ik heel eerlijk benWij zijn met een clubje van 12 monteurs waarvan hooguit de helft op zijn verjaardag gebak mee neemt, dat is dus maar 6 keer per jaar taart op het werk
![]()

Ik heb nog wel iets wat je dag nog beter maaktYesssssssss, dit maakt écht mijn dag goed!
In het begin is nee zeggen niet zo simpel, maar intussen ben ik het gewoon...
En als je je doelen voor ogen houdt is het ook een stuk makkelijker![]()
Gratis "eiwitshake"?
Mattentaarten uit België? Nooit van gehoord. Vroeger haalde ik voor Oud & Nieuw een ander soort matten uit België.
En dat maakte vandaag je dag goed?
Hierover gesproken:
Zit een man in een uitverkocht voetbalstadion met naast 'm is een vrije stoel. Zit aan de andere naast hem een gozer, die vraagt: "is die stoel nog vrij"? Die man zegt: "ik ga altijd samen met mijn vrouw, we hebben een seizoenskaart". Gozer: "waar is u vrouw dan?". Man: "mijn vrouw is dood". Gozer: "waarom neemt u dan niet een ander familielid of vriend mee in de plaats?". Man: "die zijn nu allemaal naar haar begrafenis".
T deel dat ik me wist in te houden maakte het goed
Maar omdat ik hem zo grappig vond moest ik hem toch even hier neer zetten
xyz gaat van tiener naar adolescent.. Dat we dat nog mee mogen maken hier op DBB![]()
ach was na 10 jaar ook een keer tijd
maar detailsIk heb d'r niet aangeraakt ho ho
En ik weet haar naam niet
En eigenlijk was ik niet samen met haar hamburgers aan het bakken maar had ik haar die hamburgers gegeven en ben buiten gaan roken

Dacht meer aan![]()
Heb dat best wel vaak eigenlijk dat ik ergens zit met de gedachte.. wat de f**k doe ik hier en hoe komt het dat ik hier ben.
Meest memorabele was wel keer Zandvoort waar ik een 15 jarig meisje, politie gedoe, auto ongeluk en een wijf met pik in de bek 'mee gemaakt' heb
15 jarige zusje van vriend
Politie die ons controleert als we voor een gemeentehuis in het bos zitten te ouwehoeren
Vriend die bij dronken lui in de auto stapt en ze tegen boom aan knappen
En een wijf dat opeens de pik van een andere kerel in haar bek had terwijl iedereen er bij zat![]()