AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Gewoon niet werken dan heb je al die problemen niet!
     
    Werkplek is naast de winkel van Koekela :(
     
    Bij mij uit de streek...

    mattentaartatelierslideshow16001000d.jpg
     
    Ik sla nooit iets af op het werk. Telkens iemand verjaart hier brengt deze een taart of koffiekoeken oid mee, we zitten met 13 op de bureau hier en nog 4 die bij de derde partijen zitten maar voor de planning naar ons komen, en daar nemen ze dan het eten mee naartoe. Loop dan op het werk paar keer de trap op en af, of loop eens in de plant om de jobs te gaan bekijken oid :D
     
    Hoe vaak krijg jij gebak aangeboden???
    Elke week trakteert er wel iemand op kantoor. Soms zijn er toevallig ineens 3 mensen 1 week jarig tijd jarig en komen met een shitload aan gebak aan zetten, zodat er ook eens te veel over blijft.. Ik sla het bij voorbaat af. Als ik al eens cheat, enkel in het weekend en eigenlijk is het dan meer passen binnen de macro's dan cheaten. Binnenkort cutten, dan maak ik geen uitzonderingen meer.
     
    Hmm mattentaarten :) wist niet dat je uit België kwam

    Haha, ja hoor ... 40j als Dilbekenaar, en nu al een 10j net over de taalgrens naast Geraardsbergen ;)
     
    Het is dan nog geen goede ook, een goede, verse mattentaart glanst.

    Als ze dat niet meer doen zijn ze uitgedroogd of slecht gemaakt.

    Was de eerste de beste foto van interslet gehaald hoor...
     
    Ik sla nooit iets af op het werk. Telkens iemand verjaart hier brengt deze een taart of koffiekoeken oid mee, we zitten met 13 op de bureau hier en nog 4 die bij de derde partijen zitten maar voor de planning naar ons komen, en daar nemen ze dan het eten mee naartoe. Loop dan op het werk paar keer de trap op en af, of loop eens in de plant om de jobs te gaan bekijken oid :D

    Hier gelijkaardig... Met 10 op d'n bureau en er staat elke week wel iets van koeken/gebak/...
    Ik blijf er toch in 95% van de gevallen af :)

    Elke vrijdag krijgen wij sowieso koffiekoeken op kosten van de zaak, maar daar eet ik er ook geen van.
    Lekker mijn muesli met fruit en yoghurt in de plaats :D
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Hier gelijkaardig... Met 10 op d'n bureau en er staat elke week wel iets van koeken/gebak/...
    Ik blijf er toch in 95% van de gevallen af :)

    Elke vrijdag krijgen wij sowieso koffiekoeken op kosten van de zaak, maar daar eet ik er ook geen van.
    Lekker mijn muesli met fruit en yoghurt in de plaats :D

    Respect hoor. Als er hier elke week door collega's op lekkers getrakteerd zou worden en ook nog eens elke vrijdag een koek bij de koffie/thee zou krijgen van de zaak.... Ik weet niet of ik 95% van de keren nee zou kunnen zeggen als ik heel eerlijk ben :o Wij zijn met een clubje van 12 monteurs waarvan hooguit de helft op zijn verjaardag gebak mee neemt, dat is dus maar 6 keer per jaar taart op het werk :D
     
    • Like
    Waarderingen: Bubs
    Hier gelijkaardig... Met 10 op d'n bureau en er staat elke week wel iets van koeken/gebak/...
    Ik blijf er toch in 95% van de gevallen af :)

    Elke vrijdag krijgen wij sowieso koffiekoeken op kosten van de zaak, maar daar eet ik er ook geen van.
    Lekker mijn muesli met fruit en yoghurt in de plaats :D
    Je krijgt van mij nog een paar stickers meid, wat een dedication.
     
    Back
    Naar boven