MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

:heart: hij doet t goed, wat fijn om te zien :)
 
Oefenen met de stones...dat wordt een hele grote :p
 
Hnnngg een wijn van pas 2 maanden die nu al goed smaakt wanneer die nog lang niet klaar is:bierbang::bierbang:

IMG_20180612_210915.jpg
 
thnxs Pun...geniet je een beetje...ondanks je beperking? ;)
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Pruttel rustig naar huis toe zie ik 2 jongens op fiets zo links een paadje uit het bos inkijken. Dus denk wtf doen die en hou voet boven de rem.

Komen er opeens 2 knuppels in volle vaart dat paadje uit gezet en vliegen zo voor mij de weg op. Dus vol in de remmen, stond 10 cm van dat figuur stil, zit die met fucking grote ogen over de motorkap heen te kijken.

Als ik net bezig geweest was met een sigaret aan te steken had die kneus 2 ton staal dwars door zijn oogkas gehad, gvd :roflol:
 
Pruttel rustig naar huis toe zie ik 2 jongens op fiets zo links een paadje uit het bos inkijken. Dus denk wtf doen die en hou voet boven de rem.

Komen er opeens 2 knuppels in volle vaart dat paadje uit gezet en vliegen zo voor mij de weg op. Dus vol in de remmen, stond 10 cm van dat figuur stil, zit die met fucking grote ogen over de motorkap heen te kijken.

Als ik net bezig geweest was met een sigaret aan te steken had die kneus 2 ton staal dwars door zijn oogkas gehad, gvd :roflol:
Roken is voor paupers
 
Net bericht gekregen dat mijn velgen en banden klaar liggen. Ze hadden om 17.00 nog plek om ze vandaag nog te plaatsen... Dat worden een paar lange uren wachten :D
 
Net bericht gekregen dat mijn velgen en banden klaar liggen. Ze hadden om 17.00 nog plek om ze vandaag nog te plaatsen... Dat worden een paar lange uren wachten :D

:roflol: een vriend van mij heeft een eigen garage dus hij maakt maar tijd als ik wat nodig heb :trollface:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven