MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hele dag beetje op internet gezeten.

:trollface: Sanca Saxon
Bwahahaha :roflol:

Ik begon me serieus te vervelen in mijn pauze...

45.jpg
 
Waren de vrouwen op kantoor? Je hele lens is beslagen van t waterdamp lijkt wel :roflol:
 
Je zit in een wagen die in 2 seconden op de 100 zou moeten zitten, maar je hebt geen idee welke wagen dat is. Bedankt voor je nutteloze bijdrage.

Nou ik kan me er geen bedenken die het in 2 seconde doet vandaar dat ik het grappig vond.
 
Ik heb ook weleens een snelheid van 89 km/u op mijn fiets gehaald, op een zo goed als vlak stuk asfalt. Eens kijken of ik dat in mijn strava app kan terug vinden dan kan ik net zo’n nuttige post plaatsen. ???
 
Ik heb ook weleens een snelheid van 89 km/u op mijn fiets gehaald, op een zo goed als vlak stuk asfalt. Eens kijken of ik dat in mijn strava app kan terug vinden dan kan ik net zo’n nuttige post plaatsen. ???

Ik vond t grappig dat er 2 stond.

Geloof dat dit humor en geouwehoer sectie is, of ben ik verdwaald?

Inb4 kinderafdeling
 
hij rijd gewoon een top fuel dragster , 2 sec op de 100 rofl , goed om te zien dat sanca zijn veiligheids bril op heeft in de pauze je zou je oog maar uitprikken aan het roestaafje in de koffie heheh
 
hij rijd gewoon een top fuel dragster , 2 sec op de 100 rofl , goed om te zien dat sanca zijn veiligheids bril op heeft in de pauze je zou je oog maar uitprikken aan het roestaafje in de koffie heheh
Is dat geen snorkel? :p
volgens mij een veiligheids bril :P
 
zal ook mijn dosis postiviteit toevoegen : weer 5 kg kwijt sinds het begin van de cut huidig gewicht 93 kg ^^
 
*zucht* Bicep curls op een squatrek met een 20kg stang met 2,5kg beide kanten
 
Ik vond t grappig dat er 2 stond.

Geloof dat dit humor en geouwehoer sectie is, of ben ik verdwaald?

Inb4 kinderafdeling

Dus een glitch in een app maakt je dag goed?
 
I Xyzyx I
Als jij van 0-100km/h onder de 5s, van 0-180km/h onder de 15s en van 100-200km/h onder de 11s rijdt, heb je het al knap gedaan met die 3serie.
 
I Xyzyx I
Als jij van 0-100km/h onder de 5s, van 0-180km/h onder de 15s en van 100-200km/h onder de 11s rijdt, heb je het al knap gedaan met die 3serie.

Die 3 serie ging volgas niet naar zijn 5, dus de top heeft nooit boven de 200 gelegen :o

Zondag komt er een nieuwe (2e hands) automaat in en deze winter reviseer ik mijn eigen automaat wel. Ga er niet van uit dat met 500+ newtonmeter die automaat het lang uithoudt :o
 
Back
Naar boven