XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Zo werkt het meestal niet in de echte wereld. :yarly:


    Valt mee dat je haar niet aan iets anders hebt laten zuigen.

    Dacht dat dat juist t probleem was met Harmke. Namelijk dat dat wijf dingen in haar mond stak die ze er niet in moest steken.. zoals drank, peuken, mijn lul...

    En hij is zondag terug van vakantie dus raad eens wanneer mijn auto gemaakt wordt?

    Zondag :trollface:
     
    Screenshot_20180625-152525.png


    :roflol:
     
    2 sec naar de 100? Met een dikke hayabusa red je dat nog niet eens lol
     
    Heel simpel, welk blok ligt er in, wat heb je er aan gedaan en wat zijn de fabrieksspecs.
     
    Heel simpel, welk blok ligt er in, wat heb je er aan gedaan en wat zijn de fabrieksspecs.

    Dit was gewoon van paar keer rondtouren, echt hard rijden doen we niet als het druk is en als het niet druk is staan ze toch niet te flitsen.
     
    Screenshot_20180625-210126.png


    :trollface:

    automaat die kapot is, hij denkt in 5 te zitten maar zit in 3, werkelijke snelheid ~100 km/h :roflol: op 5k toeren zit die net boven de 120 op gps
     
    Dit was gewoon van paar keer rondtouren, echt hard rijden doen we niet als het druk is en als het niet druk is staan ze toch niet te flitsen.

    Is dat een antwoord op mijn vraag?
     
    140kg 5x sq. dus 3 platen per kant , leuk mijlpaaltje. Op naar de 150. filmpje staat in mn log. (hihihi sluikreclame)
     
    Bekijk bijlage 432325

    :trollface:

    automaat die kapot is, hij denkt in 5 te zitten maar zit in 3, werkelijke snelheid ~100 km/h :roflol: op 5k toeren zit die net boven de 120 op gps
    Ik vraag me altijd af wat je nu wilt bereiken met je posts, en wat er waar is.

    Snelheidssignaal heeft niets met de kapotte automaat te maken. Een kapotte sensor wellicht.
     
    Ik vraag me altijd af wat je nu wilt bereiken met je posts, en wat er waar is.

    Snelheidssignaal heeft niets met de kapotte automaat te maken. Een kapotte sensor wellicht.

    Die zit ook in de automaat
     
    Back
    Naar boven