AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

ligt eraan als de kwaliteit van het gras goed is wel

Als je ooit in Apeldoorn bent moet je bij de power flower "duster" halen of als je in Zwolle bent bij de balance die "24k of isolator" hasj.

Die toppen van duster zijn ook 2x zo zwaar als je ze even groot hebt als 'normale' wiet.
 
liep door een straat.. een vrouw schreeuwde vanuit haar voordeur ''hey niet teveel anabolen nemen he!'' geweldig
 
Maar neem je ook niet teveel dan :roflol:
 
Tegen mij zeggen ze altijd “hey niet teveel patat nemen” :angstig:
 
Als iemand mij slaat sla ik gewoon terug hoor, boeit me geen fuck of t een wijf of een agent is. Als je zo tof wilt doen om te slaan moet je ook klappen terug verwachtten.

Alleen ik kan niet slaan dus ik gedraag me wel gewoon netjes zodat ik geen klappen krijg.
Over het algemeen slaat een agent niet om 'tof te doen', maar omdat hij dat op dat moment waarschijnlijk noodzakelijk acht om een dader in te tomen of te overmeesteren. Lijkt me niet echt handig om terug te slaan. Maar je gedraagt je dus netjes omdat je niet (terug) kan slaan?

Als je ooit in Apeldoorn bent moet je bij de power flower "duster" halen of als je in Zwolle bent bij de balance die "24k of isolator" hasj.

Die toppen van duster zijn ook 2x zo zwaar als je ze even groot hebt als 'normale' wiet.
Als ik shit zou gebruiken, zou ik wel voor AAS gaan, daar bereik je tenminste iets mee :P.
 
Over het algemeen slaat een agent niet om 'tof te doen', maar omdat hij dat op dat moment waarschijnlijk noodzakelijk acht om een dader in te tomen of te overmeesteren. Lijkt me niet echt handig om terug te slaan. Maar je gedraagt je dus netjes omdat je niet (terug) kan slaan?


Als ik shit zou gebruiken, zou ik wel voor AAS gaan, daar bereik je tenminste iets mee :P.

Moet ik je toch in teleurstellen :p
 
Over het algemeen slaat een agent niet om 'tof te doen', maar omdat hij dat op dat moment waarschijnlijk noodzakelijk acht om een dader in te tomen of te overmeesteren. Lijkt me niet echt handig om terug te slaan. Maar je gedraagt je dus netjes omdat je niet (terug) kan slaan?


Als ik shit zou gebruiken, zou ik wel voor AAS gaan, daar bereik je tenminste iets mee :P.

Met wiet hebben veel rappers de beste tracks gemaakt.
 
Ah...vandaar dat ik niet kan rappen.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Waar gaat het heen met de wereld....
 
Waar gaat het heen met de wereld....


Waar gaat dit heen
Waar gaat dit toch nou naar toe
Iedereen doet goonmee
En dat maakt me nou zo moe
En ik wil het stoppen maar ik zou niet weten hoe
Zeg mij waar gaat dit heen
 
Ik heb net pindakaas gegeten.
tenor (2).gif


Galen approved?
 
Deze is niet van onze sponsor. No sir!
 
Op 2 seconde slaat de agent die buitenlander als eerste, beetje jammer dat die buitenlander alleen vervolgens zijn collega neer hoekt.

Agent had hem best weg kunnen duwen ipv klappen te gaan geven, excessief geweld wat gelijk afgestraft wordt.
HAHA blijkbaar wonen er geen buitenlanders in jouw dorpje anders zou je wel een andere mening hebben. Politie stond gewoon in hun recht hier en het is jammer dat ze niet even die hele zooi kort en klein slaan.
Geen idee maar ik vermoed vrij weinig.

Lijkt namelijk alsof ze net overgaan tot arrestatie en dat die buitenlander zijn "broer" wilt pakken waarna die Wout hem slaat en die buitlander een collega van hem neerhoekt.

De agenten staan gericht op de man bij de auto waaruit blijkt dat er geen agressiviteit vanuit de omstanders kwam hiervoor anders hadden ze wel omgedraaid gestaan.

Dus ik kan niks anders dan concluderen dat de politie iemand wilt aanhouden, dat omstanders dit proberen te voorkomen en dat de politie vervolgens excessief geweld gebruikt.

Ik zie geen van de omstanders agressief naar de politie doen in de eerste seconde, ze proberen hun soortgenoot te pakken maar vallen de agenten niet aan.
Als dat jouw visie is snap ik wel dat je zoveel problemen met de politie hebt:roflol:
 
HAHA blijkbaar wonen er geen buitenlanders in jouw dorpje anders zou je wel een andere mening hebben. Politie stond gewoon in hun recht hier en het is jammer dat ze niet even die hele zooi kort en klein slaan.

Als dat jouw visie is snap ik wel dat je zoveel problemen met de politie hebt:roflol:

Want jij weet al wat de conclusie gaat zijn van wie de vechtpartij begon?

Ik heb nog steeds mijn deuk ik in mijn auto niet vergoed gekregen terwijl ik gewoon foto heb met wouten er naast zonder deuk en dat die op de sleepwagen staat met deuk. :dunno:

Maar ondanks dat er 3 wouten met hun neus bovenop stonden heeft een onbekende 3e die deuk gemaakt.. ook al erkent de politie op de plek van de deuk geduwd te hebben.

Dus ik had aangifte tegen die agenten gedaan wegens vernieling. Heeft de politie die aangifte opgelegd..

Interessant wel dat de politie zichzelf bevoegd acht te beoordelen of ze wel of niet strafbaar geweest zijn.

En in principe heb ik weinig gezeik met de politie hoor... Mijn nichtje is ook geestelijk gehandicapt en ik weet ook niet hoe ik daar mee moet communiceren dus ik zeg wel gewoon niks dan... Net als bij de politie :trollface:


Maar verder wonen er wel buitenlanders hier, maar dat zijn er maar een paar en die worden werkelijk waar uitgekotst door de helft van het dorp. Zitten wij druk met de auto van een vriend bezig om 150 euro aan garage kosten te besparen, komen die vieze bruine flikkers langs gefietst en lopen beetje cool arabisch te praten.

Daarnaast wonen er nog wel buitenlanders die hier vroeger zijn komen wonen maar omdat er zo weinig buitenlanders hier zijn moeten ze wel om leren gaan met Nederlandse mensen. Dus die hebben allemaal de Nederlandse normen en waarden.

Gewoon t probleem is dat we dat volk importeren en midden tussen de Nederlanders gezet worden terwijl ze niks geen Nederlands kunnen. Dan gaan ze gewoon met hun eigen soort om.

Zo lang er niet meer als een bepaalde hoeveelheid buitenlanders op een grote hoeveelheid westerse mensen zijn gaat het goed. Dan burgeren ze gewoon in.

Is dat percentage te groot gaan ze samen klonteren en mini kalifaten oprichtten.
 
Back
Naar boven