MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (6 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Hou er aub rekening mee dat racisme en politiehaat ook NIET toegestaan zijn.

En die verhalen van minderjarige meisjes MOETEN PER DIRECT STOPPEN.

GeenEiwittenVoorJe18Bent

Ripped Bodybuilder
Winner Of The Internet
Lid geworden
24 okt 2016
Lengte
1m80
Massa
50kg
Vetpercentage
35%
Gelukkig ben je zelf geen haar beter...
WhirlwindSandyDodobird.gif

RFFNCK

Super Moderator
Super Mod
+10 jaar member
Lid geworden
28 mrt 2011

Eerstvolgende overtreding hiervan wordt bestraft met kaart.

Kathlinoo

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
25 sep 2017
Lengte
1m75
Massa
65kg

Dan heeft Izzy hier helemaal niets meer te zoeken :emo:

Laatst bewerkt:

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84

Maar zeggen wat de politie doet en daar een mening over geven valt niet onder politie haat toch?

Haten is in mijn ogen ongefundeerd kut doen tegen of over iets, ik onderbouw het gewoon dat ik het niet vind kunnen dat de politie een oud vrouwtje op het dorp te laten huilen omdat ze niet meer naar huis durft.

Ze waren gewoon met die transporter, het politie bureau is gewoon in de richting van haar huis. Even die rollator in de bus zetten, haar naar huis brengen en vragen of de wijkagent even langs gaat om te vragen wat aan de hand is is toch niet zo veel moeite?

Nouja schijnbaar wel want toen we bij een ongeluk stonden waarbij een jongen op een fiets aangereden was liet de politie de vriend van de jongen met die kapotte fiets van zijn vriend gewoon doodleuk staan.

Dus wij die fiets achter in de kofferbak leggen, voorwiel recht voor onze nummerplaat en fiets half uit de auto bungelend. Totaal niet verantwoord maar ik had die boete voor 100% met liefde aangenomen.

Kijken die wouten ons een beetje stom na, ja lekker dienstbaar geweest pik.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Ik wil gerust een pictosysteem uitwerken voor Xyzel met wat mag en wat niet. Misschien helpt het :p

Ik ga niet meer met lui onder de 18 om dus in principe hoef ik alleen over wat ik vroeger gedaan heb na te denken of ik het hier wel neer mag zetten. :P

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Maar zeggen wat de politie doet en daar een mening over geven valt niet onder politie haat toch?

Haten is in mijn ogen ongefundeerd kut doen tegen of over iets, ik onderbouw het gewoon dat ik het niet vind kunnen dat de politie een oud vrouwtje op het dorp te laten huilen omdat ze niet meer naar huis durft.

Ze waren gewoon met die transporter, het politie bureau is gewoon in de richting van haar huis. Even die rollator in de bus zetten, haar naar huis brengen en vragen of de wijkagent even langs gaat om te vragen wat aan de hand is is toch niet zo veel moeite?

Nouja schijnbaar wel want toen we bij een ongeluk stonden waarbij een jongen op een fiets aangereden was liet de politie de vriend van de jongen met die kapotte fiets van zijn vriend gewoon doodleuk staan.

Dus wij die fiets achter in de kofferbak leggen, voorwiel recht voor onze nummerplaat en fiets half uit de auto bungelend. Totaal niet verantwoord maar ik had die boete voor 100% met liefde aangenomen.

Kijken die wouten ons een beetje stom na, ja lekker dienstbaar geweest pik.
Die hele uitleg hoeft niet, gebruik gewoon je gezond verstand.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Die hele uitleg hoeft niet, gebruik gewoon je gezond verstand.

Ik praat gewoon niet over mijn persoonlijke politie drama en over het verleden dan zou het in principe goed moeten zijn.

Ik heb ook best veel buitenlandse vrienden hoor en die roepen net zo hard dat ze al die nieuwe het land niet binnen moeten laten.

GeenEiwittenVoorJe18Bent

Ripped Bodybuilder
Winner Of The Internet
Lid geworden
24 okt 2016
Lengte
1m80
Massa
50kg
Vetpercentage
35%
Ik praat gewoon niet over mijn persoonlijke politie drama en over het verleden dan zou het in principe goed moeten zijn.

Ik heb ook best veel buitenlandse vrienden hoor en die roepen net zo hard dat ze al die nieuwe het land niet binnen moeten laten.
Denk dat je beter je mond kan houden nu. Achja permaban is ook niet zo moeilijk te omzeilen.

I Xyzyx I

Gargantuan Beast
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
7 dec 2008
Lengte
1m84
Hoeveel kaarten heeft xyzxyzyxyzzy al? Sorry maar dat weten maakt mijn dag goed.

Ze vervallen na een jaar weer dus ik denk dat ik 1 van de meeste kaarten zonder perm ban heb.

Edit: 16 kaarten, als ik vroeger niet zo goed met Big T kon had EricR me allang perm banned. Vandaar dat paar "Incidentjens" geen kaarten opgeleverd hebben en ik hier nog mag verblijven.

Kijkend naar t netto totaal nu en de vervaldatum van de volgende kaarten denk ik dat het niet onrealistisch is dat ik binnenkort perm banned ben.

jobsquote2.jpg

:trollface:

Laatst bewerkt:

Peter R.

Onder Koffer
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2006
Indien een permban waar zal Izzy zijn onvrede over het grote onrecht dat hem is aangedaan door de dbb mods gaan ventileren? Hoeveel aangiften zullen er worden gedaan? Welke rol zal de politie spelen? Zal er een verhoogd risico zijn op een terugval in oud gedrag? Real life Cluedo...

Naar boven